Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hemsidan

Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Tidaholm, Sverige
    Respekt
    24

Thumbs down Hemsidan

Tycker att ni borde göra om eran hemsidan rejält, som den ser ut nu så blir allt bara rörigt, och extremt långa fula filnamn till sidorna, varför inte försöka organisera sidan lite mer så att det inte blir så grötigt? Skulle behövas ett lyft på den tycker jag!

<small>[ 16 July 2002, 15:47: Meddelandet redigerat av: jonnye ]</small>
    ----------
    //JonnyE

Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Respekt
    29

Håller med. Tätare uppdatering är oxå önskat. I alla fall mer än en gång i månaden...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Hemsidan uppdateras oftast flera gånger om dagen, men det är ju inte säkert att det är något som just du tittar på som uppdaterats...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Respekt
    29

Nä, så kan det ju vara.
    Vet bara att saker som stått på er hemsida inte alls stämmer överens om man ringer eller mailar er. Som tex chipstatus när nu det var aktuellt...

Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Tidaholm, Sverige
    Respekt
    24

Hansi: jo men ja menade bara inte uppdateringarna, utan oxå layouten skulle behöva ett rejält lyft, kan göra det lättare för användaren som kommer till sidan att navigera sig t.ex, en meny till vänster som sköter alla sektioner på sidan m.m och inte allt bara ihopgrötat =) men även uppdatera oftare som ktd säger, detta är inte för att va taskig utan för att komma med ideer om hur sidan kan förbättras
    ----------
    //JonnyE

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

En sådan version är på gång. Faktum är att två versioner är på gång, en version med meny på sidan men med samma webshopp som nu. Samt en med ny webshopmotor.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Tidaholm, Sverige
    Respekt
    24

okaj, det ska bli intressant att se =)
    ----------
    //JonnyE

Liknande diskussioner

1. nya forumet och hemsidan!
    By boxcoxer in forum Ris & Ros
    Senaste inlägg: 2004-05-20, 10:54
  2. Hemsidan.
    By wirri in forum Ris & Ros
    Senaste inlägg: 2002-03-22, 12:24
  3. nya messiah hemsidan
    By L33tCrEw in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-01-18, 19:50

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner