Hej,
Läste att man ska använda creategoodiso på en exiso upppackad iso för att skapa en ISO som ISO2GOD kan packa upp till GOD
Stämmer detta?
Var finns detta verktyg? Jag dragit ner några nu men gissa om Antivirus hugger dom
Hej,
Läste att man ska använda creategoodiso på en exiso upppackad iso för att skapa en ISO som ISO2GOD kan packa upp till GOD
Stämmer detta?
Var finns detta verktyg? Jag dragit ner några nu men gissa om Antivirus hugger dom
Ta ned senaste versionen av ISO2GOD (1.3.6) så behöver du inte Exiso eller dylikt utan bara kör direkt från .iso-filen
// P
Nope testade det igår, samma fel.
Körde med Exiso det gick bra. Dvs. Packa upp med Exiso sen skapa en iso med Exiso som du sedan pekar på i ISO2GOD 1.3.6 då funkade det.
Vilket spel gäller det? Har inte stött på problem med 1.3.6
Däremot vet jag att när jag uppdaterade till 1.3.6 så råkade jag först använda en ikon på Win7 som pekade på 1.3.5 och fick error.
Står det 1.3.6 när du startar iso2god?
// P
Call Of Duty Modern Warfare 2 som är en gammal rel.
Ace Combat 6
Marvel Ultimate Alliance 2
Sniper Ghost Warrior
The Adventures Of Tintin
och japp 1.3.6
Ngt annat är galet. Alla dom spelen funkar utan problem med iso2god.
// P
Ok labbar på Tack för svaren!
Hittade lösningen.
Jag kör på en Macbook Pro med OSx Lion på. I den kör jag Vmware fusion med en Windows 7 x64 på.
När man kör Den virtuella maskinen så mappas den lokala hostens (OSx) fysiska disk in till Windows. Mina ISO filer ligger på den fysiska disken.
Jag kopierade nu in ISO till den virtuella disken i Windows maskinen alltså C disken i Windows. DÅ fungerar det som det skall! :-)
Så min första lösning med Exiso fungerar, (Tack Swizzy för tipset om Exiso :-) ) men det är ju onödigt så om ni som jag kör virtuellt in med ISO på den virtuella maksinens disk och kör ISO2GOD där direkt.
Kanske finns en MAC OSX variant på ISO2GOD?
Hepp och Trevlig helg boys and girls!
Kul att det löste sig
// P
Bookmarks