Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Assassins.Creed.Revelations.XBOX360-COMPLEX

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    49
    Respekt
    15

    Assassins.Creed.Revelations.XBOX360-COMPLEX

    Måste bara fråga. Assassins.Creed.Revelations.XBOX360-COMPLEX är den enda release som ligger ute... jag är lite skeptisk för i vanliga fall står det i .nfo från Complex "ripped from retail"... det gör det inte denna gången.. och det medföljande "proof":et är en bild på MoW3. Dessutom verkar många haft problem i samband med install av detta spelet.

    Är det en äkta 0800 rip på retail.. någon som vet? Hur många har lirat utan problem?
    Jag bränner självklart med ihas brännaren och lt max...

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Det funkar utan problem. Har lirat klart, dock aldrig på Live. Mitt enda problem var att den första backupen blev dåligt bränd i imgburn och jag lyckades inte installera till mer än ca 40% på hd:n. Med dålig menar jag att bränningen lyckades i imgburn men xboxen "kände av" att det inte var en schysst skiva. Fick då dirty disc error ca 38-43% in i installationen. Jag fann en tråd på ett annat forum
    och provade lite andra inställningar och då blev den bra och installerade 100%. Med ihas124 och ltmax såklart.

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Hej

    Har samma problem, hur löste du det? fastnar runt 40% hela tiden. med IHAS124 och ltmax. kör med verbatimskivor och 2.4x brännhastighet, calculate optimal layerbreak. Vad körde du för inställningar för att få den att installera 100%?

    Tack på förhand.

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Kolla denna länk http://www.ixtreme.net/open-forum/17...probe-2-a.html för inställningar i IMGBURN. De är lite mer omfattande jämfört med "basic-ltmax2.0" inställningarna.
    I pc:n kopplade jag ur sata-kablar till mina andra brännare och använde WINXP, stängde av virusprogram , Zonelab och skärmsläckare och petade inte ens på musen under bränningen. Har även läst på andra forum
    om att starta i Safemode utan nätverk. Hursomhelst, det blev en lyckad bränning och jag kom förbi 40% vid installationen på xboxen. Skivan gick ner i varv ganska tydligt kring den nivån, men jobbade sig förbi tillslut och fortsatte på fullvarv från 40-100.
    Jag har en fet-arcade-08.
    Lycka till!

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2011-11-21, 06:57
  2. Assassins Creed: Brotherhood AP 2.5
    By mireh002 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 20:22
  3. Assassins.Creed.Brotherhood.XBOX360-GLoBAL
    By TheLithium in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2010-12-03, 10:15
  4. Assassins Creed 2 - newbie....
    By corre in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 08:47
  5. Assassins Creed??
    By Itchi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 70
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 23:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •