Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 60 av 60

Diskussion: Matrix NAND Programmer

  1. #31
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    39
    Respekt
    13
    Citat Original inlägg av Doelme Visa Inlägg
    Jag antar att du sytfar på Lpt kabeln som kostar några tior att bygga?
    Ja precis

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Hajhaj, förlåt att jag också skriver här men jag vill vara hyffsat säker innan jag beställer lite pryttlar o manicker härifrån

    Skulle någon vilja säga om jag har rätt eller fel angående detta.

    Att Matrix NAND Programmer endast behövs till att plocka in och skriva ut data till nand minnet på moderkortet?
    (Sidofråga, vad är det för data i NANDen igentligen? Varför läser man ut och "patchar" den?(Letat mycket, men inte hittat nägot rakt svar på saken.))

    Vad är fördelen med att plocka ut nanden med en Matrix NAND Programmer istället för LPT kabeln? (Detta kanske är totalt fel, men jag läste för några månader sedan att man kunde plocka nanden med en LPT kabel )

    Det behövs en snordyr Xilinx Jtag Programmer Cable eller en hemmamekad LPT kabel för att programmera Glitchern?(Finns inga andra alternativ?)
    (Varför kommer inte Glitchern förprogrammerad o bara dunka in i Xboxen? Är det olika mjukvaror beroende på moderkort eller det är bara för att fastställa att man har senaste mjukvaran i glitchern?)

    Ursäkta att jag frågar detta, vissa tycker säkert att alla dehär frågorna redan har svarats många gånger. Dock inte på ett språk jag förstår

    Tack på förhand
    MVH Erik

  3. #33
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Mangoo92 Visa Inlägg
    Hajhaj, förlåt att jag också skriver här men jag vill vara hyffsat säker innan jag beställer lite pryttlar o manicker härifrån

    Skulle någon vilja säga om jag har rätt eller fel angående detta.

    Att Matrix NAND Programmer endast behövs till att plocka in och skriva ut data till nand minnet på moderkortet?
    (Sidofråga, vad är det för data i NANDen igentligen? Varför läser man ut och "patchar" den?(Letat mycket, men inte hittat nägot rakt svar på saken.))

    Vad är fördelen med att plocka ut nanden med en Matrix NAND Programmer istället för LPT kabeln? (Detta kanske är totalt fel, men jag läste för några månader sedan att man kunde plocka nanden med en LPT kabel )

    Det behövs en snordyr Xilinx Jtag Programmer Cable eller en hemmamekad LPT kabel för att programmera Glitchern?(Finns inga andra alternativ?)
    (Varför kommer inte Glitchern förprogrammerad o bara dunka in i Xboxen? Är det olika mjukvaror beroende på moderkort eller det är bara för att fastställa att man har senaste mjukvaran i glitchern?)

    Ursäkta att jag frågar detta, vissa tycker säkert att alla dehär frågorna redan har svarats många gånger. Dock inte på ett språk jag förstår

    Tack på förhand
    MVH Erik
    Mycket frågor hade du och mycket svar ska du få hoppas jag!

    Ja, du dumpar bara nanden med hjälp av den, det du behöver från nanden som MINIMUM för att bygga en ny nand är 2 filer; "kv.bin" och "smc_config.bin" kv.bin är keyvaulten, innehåller din DVDKey bland annat, och är livsviktig, smc_config.bin är ja, en SMC configurations fil, den innehåller information om konsollen också, bland annat vilken region den tillhör, vilket video läge den ska köra (PAL/NTSC) samt vilka temperaturer den ska hålla/registrera som överhettning.

    Egentligen behöver du varken din egna keyvault eller smc_config men du rekomenderas använda dessa då det kan ställa till problem annars...

    Vill du ha mer information kring detta, fråga så försöker jag svara...

    Fördelen med att använda t.ex. Matrix NAND Programmer istället för LPT är att det går snabbare, det är mindre risk för korruption, det är en lättare/snyggare lösning, du behöver inte heller ha en LPT port på datorn vilket knappt finns på nyare datorer idag (utdöende teknik) du behöver inte heller trassla med att i BIOS byta till olika inställningar för att få till det rätt.

    Det finns inga andra alternativ idag som jag känner till... Glitchern kommer inte förprogrammerad eftersom det är som du redan gissat olika mjukvara för varje moderkort, det är liksom olika processorer på dom olika modellerna, då måste man glitcha vid olika tillfällen för att få den effekt man vill ha.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #34
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Tack så hemskt mycket, nu känns det som jag har koll på det mesta på hårdvarusidan

    Hmm.. Får leta lite efter någon JTAG Programmer mojj..

  5. #35
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi har missat att lägga till alternativ för att få Matrix glitchern levererad förprogrammerad, fixar det imorgon.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #36
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Vad kan det tänkas kosta?

  7. #37
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Mangoo92 Visa Inlägg
    Vad kan det tänkas kosta?
    200:- (fixat nu)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #38
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    200:- (fixat nu)
    Låter fin fint undrar om det funkar som det ska på en jasper 16mb nand ?
    Netadministrator för irc.osx86.hu - Playstation 3 Dev - Peak & Poke LV1 Dev - Latest CFW: 4.46 PS3 Super Slim

  9. #39
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av lastExile Visa Inlägg
    Låter fin fint undrar om det funkar som det ska på en jasper 16mb nand ?
    Vissa maskiner funkar det på, andra inte...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #40
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Vissa maskiner funkar det på, andra inte...
    får väl beställa en slim hoppas att den har bättre stöd
    Netadministrator för irc.osx86.hu - Playstation 3 Dev - Peak & Poke LV1 Dev - Latest CFW: 4.46 PS3 Super Slim

  11. #41
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    39
    Respekt
    13
    Hallå igen. Efter mycke meck med drivrutiner för att få Matrix NAND programmeraren igång på windows så stöter jag nu på ytterligare problem.

    När jag försöker läsa ur nanden står det:
    "Looking for usb interface device
    Could not detect a flash controller
    Can not continue"

    Har fyrppel-kollat lödningen, och allt sitter där det skall. Någon som har några tips?

    edit:
    okej matrix programmern verka vara i sämsta laget. lossade mina kablar från lödplattorna och lödde dom direkt på resistorerna istället. funkar prima.
    Last edited by Pooslice; 2011-11-01 at 21:43.

  12. #42
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Såja, beställning på Matrix glitcher o programmer till min Falcon lagd

    Jag lade märke till en platta (komposit o metall?) över eller vänster(beroende på om konsollen står eller ligger..) om start knappen, vad är det? :P

  13. #43
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    39
    Respekt
    13
    Råkade löda bort en resistor. Vet inte hur då jag upptäckte det efteråt, och resistorn hittade jag inte.
    Vad jag har förstått är det 33 ohm resistorer det handlar om. Undrar om man kan använda en 68 ohm resistor istället, eller eventuellt två 18 ohm?

  14. #44
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Mangoo92 Visa Inlägg
    Såja, beställning på Matrix glitcher o programmer till min Falcon lagd

    Jag lade märke till en platta (komposit o metall?) över eller vänster(beroende på om konsollen står eller ligger..) om start knappen, vad är det? :P
    lust att fixa bild på vad det är du tänker på?
    Last edited by Swizzy; 2011-11-02 at 09:57.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #45
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    lust att fixa bild på vad det är du tänker på?
    http://www.llamma.com/xbox360/repair...lamp%20001.jpg


    Tror det är antennen till kontrollerna?
    Jag e bara nyfiken

  16. #46
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    207
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Mangoo92 Visa Inlägg
    Såja, beställning på Matrix glitcher o programmer till min Falcon lagd

    Jag lade märke till en platta (komposit o metall?) över eller vänster(beroende på om konsollen står eller ligger..) om start knappen, vad är det? :P
    Skulle tippa på att de är antennen till RF-delen du hittat. Dvs den som har hand om handkontrollernas kommunikation med konsollen.

  17. #47
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Okej, tack

  18. #48
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    39
    Respekt
    13
    Hallå.
    Har lött in min glitcher nu, men det vägrar gå igång. Får bara en svart bild, och det låter som den rebootar om då fläktarna går upp och ner i varv med jämna mellanrum.
    Efter att ha väntat i 5 minuter får jag RROD på 1,3,4.

    Undrar vart problemet kan ligga? Jag har en falcon och använde mig av CD istället för CDJasper. Borde jag prova CDJasper? Eller någon annan som har något förslag på vart felet kan ligga?

    edit: Jag programmerade även glitchern med falcon.jed, men alla guider och tutorials jag tittat på säger man ska ha trinity.jed och CDJasper på nanden. Men detta stämmer väl bara för jaspers och inte phat falcon som jag har, eller?
    Last edited by Pooslice; 2011-11-03 at 01:27.

  19. #49
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pooslice Visa Inlägg
    Hallå.
    Har lött in min glitcher nu, men det vägrar gå igång. Får bara en svart bild, och det låter som den rebootar om då fläktarna går upp och ner i varv med jämna mellanrum.
    Efter att ha väntat i 5 minuter får jag RROD på 1,3,4.

    Undrar vart problemet kan ligga? Jag har en falcon och använde mig av CD istället för CDJasper. Borde jag prova CDJasper? Eller någon annan som har något förslag på vart felet kan ligga?

    edit: Jag programmerade även glitchern med falcon.jed, men alla guider och tutorials jag tittat på säger man ska ha trinity.jed och CDJasper på nanden. Men detta stämmer väl bara för jaspers och inte phat falcon som jag har, eller?
    falcon.jed är för, hör och häpna... FALCON! för python scriptet (det som följer med när du laddar hem reset glitch hack packet, version 1.1) enligt en guide för Phats

    RROD kan vara vad som helst, jag skulle säga; kolla dina lödningar och kolla felkoden, att du får RROD säger inte så jätte våldsamt mycket, kan vara kortis någonstans, någon dålig lödning eller så kan det vara att du råkat ta loss någonting som du inte ska ta loss... kanske missat någon mod på c-mod om du använder en sådan t.ex. eller samma med matrix...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #50
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    39
    Respekt
    13
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    falcon.jed är för, hör och häpna... FALCON! för python scriptet (det som följer med när du laddar hem reset glitch hack packet, version 1.1) enligt en guide för Phats

    RROD kan vara vad som helst, jag skulle säga; kolla dina lödningar och kolla felkoden, att du får RROD säger inte så jätte våldsamt mycket, kan vara kortis någonstans, någon dålig lödning eller så kan det vara att du råkat ta loss någonting som du inte ska ta loss... kanske missat någon mod på c-mod om du använder en sådan t.ex. eller samma med matrix...
    Provade boota 3-4 gånger till. Fick ingen RROD längre (fick de förmodligen för jag pillade lite på flänsarna under boot), men den försöker och försöker (låter det som) var femte sekund. Jo, jag antog man skulle använda flacon.jed, fattar inte varför alla guider säger trinity.jed (trots phats och falcon). Precis med CD och CDJasper, så säger guiderna man ska använda CDJasper, jag antog samma där och använde CD istället. Skall jag prova med CDJasper? Kan väl inte skada?
    Jag läste även att man skulle prova ha CPU_RST kabeln 32cm lång eller 50cm. Kan det ligga nåt i det?

  21. #51
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pooslice Visa Inlägg
    Provade boota 3-4 gånger till. Fick ingen RROD längre (fick de förmodligen för jag pillade lite på flänsarna under boot), men den försöker och försöker (låter det som) var femte sekund. Jo, jag antog man skulle använda flacon.jed, fattar inte varför alla guider säger trinity.jed (trots phats och falcon). Precis med CD och CDJasper, så säger guiderna man ska använda CDJasper, jag antog samma där och använde CD istället. Skall jag prova med CDJasper? Kan väl inte skada?
    Jag läste även att man skulle prova ha CPU_RST kabeln 32cm lång eller 50cm. Kan det ligga nåt i det?
    på PSXCare kör vi med CDJasper för falcon, men prova längre kabel på den ja
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  22. #52
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    39
    Respekt
    13
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    på PSXCare kör vi med CDJasper för falcon, men prova längre kabel på den ja
    Provade byta kabel. Fick RROD direkt. Provade löda tillbaka den gamla, fortfarande RROD. Tog bort glitchern - RROD... argh.
    Just nu fattar jag ingeting. Allt jag gjorde va att byta kabel, hur kan det resultera i RROD? Det är General Hardware Failure varianten.
    Vilka brukar vara dom kända bovarna då?

    edit: värsta tabben hittade. hade spillt en droppe tenn som hade länkat två ben på en transistor vid hårddisk uttaget. Nu funkar de igen, men då min felsökning gjorde att jag lödde bort glitchern så får vi prova igen. återkommer.
    Last edited by Pooslice; 2011-11-03 at 19:22.

  23. #53
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pooslice Visa Inlägg
    Provade byta kabel. Fick RROD direkt. Provade löda tillbaka den gamla, fortfarande RROD. Tog bort glitchern - RROD... argh.
    Just nu fattar jag ingeting. Allt jag gjorde va att byta kabel, hur kan det resultera i RROD? Det är General Hardware Failure varianten.
    Vilka brukar vara dom kända bovarna då?

    edit: värsta tabben hittade. hade spillt en droppe tenn som hade länkat två ben på en transistor vid hårddisk uttaget. Nu funkar de igen, men då min felsökning gjorde att jag lödde bort glitchern så får vi prova igen. återkommer.
    När du får RROD, kolla vad felkoden säger, det är inte bara "general hardware failure" du får fram en sekundär felkod om du håller in synkknappen och trycker på eject, funkar både på slim och phat... antalet lampor som blinkar är 1 siffra i felkoden som består av totalt 4 siffror, du trycker på eject för att "bläddra" i felkoden

    vanliga fel du kan få; 0002, 0022, 0020

    0002 = Kortslutning, du har bryggat något...
    0022 = För lite ström till GPU, kan även vara kortslutning någonstans, kolla samtliga lödningar du gjort!
    0020 = Som 0022 alternativt mjukvarufel (gäller främst om du kör ggbuild/freeboot/xbr eller liknande där du har ett felkodssystem)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #54
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    39
    Respekt
    13
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    När du får RROD, kolla vad felkoden säger, det är inte bara "general hardware failure" du får fram en sekundär felkod om du håller in synkknappen och trycker på eject, funkar både på slim och phat... antalet lampor som blinkar är 1 siffra i felkoden som består av totalt 4 siffror, du trycker på eject för att "bläddra" i felkoden

    vanliga fel du kan få; 0002, 0022, 0020

    0002 = Kortslutning, du har bryggat något...
    0022 = För lite ström till GPU, kan även vara kortslutning någonstans, kolla samtliga lödningar du gjort!
    0020 = Som 0022 alternativt mjukvarufel (gäller främst om du kör ggbuild/freeboot/xbr eller liknande där du har ett felkodssystem)
    Fick igång xell nu. Provade sedan din ggboot. Funkar inte. Får Röd lampa på 4:e. Verka blivit nåt fel på nanden, men fick inga skrivfel i nandpro. Det enda jag kan komma å tänka på är KV filen. Ska den vara decrypted eller encrypted?

  25. #55
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pooslice Visa Inlägg
    Fick igång xell nu. Provade sedan din ggboot. Funkar inte. Får Röd lampa på 4:e. Verka blivit nåt fel på nanden, men fick inga skrivfel i nandpro. Det enda jag kan komma å tänka på är KV filen. Ska den vara decrypted eller encrypted?
    Om du körde igenom mitt program med din nand.bin fil och tog CPUKey genom nätverket ska allting funka... KV ska annars vara decrypted

    Du borde också få en E felkod, vad säger den?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  26. #56
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    39
    Respekt
    13
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Om du körde igenom mitt program med din nand.bin fil och tog CPUKey genom nätverket ska allting funka... KV ska annars vara decrypted

    Du borde också få en E felkod, vad säger den?
    Gjorde en ny genom programmet. Jämföre dom med fc, och dom va olika vilket jag tyckte va konstigt. Fungerar fortfarande inte.
    RROD felkod 1032.

    edit: skrev fel kod!
    Last edited by Pooslice; 2011-11-03 at 22:30.

  27. #57
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pooslice Visa Inlägg
    Gjorde en ny genom programmet. Jämföre dom med fc, och dom va olika vilket jag tyckte va konstigt. Fungerar fortfarande inte.
    RROD felkod 1032.

    edit: skrev fel kod!
    1032 = E78: http://xboxexperts.com/errorcode/E78/1032/

    Fick samma fel en gång på jobbet... hmm... har du lust att ge mig din nand + key? (skicka till admin@swizzy.se och skriv även vilken version av programmet du körde med...)

    Det felet är lite halvt mystiskt att du får, det ska endast ske om din CF blir korrupt alternativt att du använt fel patchar (har du bytt ut dom själv kan jag inte hjälpa dig kring det, har du använt dom som följde med senaste versionen av mitt program ska det funka)
    Last edited by Swizzy; 2011-11-03 at 22:35.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  28. #58
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    39
    Respekt
    13
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    1032 = E78: http://xboxexperts.com/errorcode/E78/1032/

    Fick samma fel en gång på jobbet... hmm... har du lust att ge mig din nand + key? (skicka till admin@swizzy.se och skriv även vilken version av programmet du körde med...)

    Det felet är lite halvt mystiskt att du får, det ska endast ske om din CF blir korrupt alternativt att du använt fel patchar (har du bytt ut dom själv kan jag inte hjälpa dig kring det, har du använt dom som följde med senaste versionen av mitt program ska det funka)
    Har skickat nu. Använde denna CMD_GGBooter 1.0.0e.rar 30-Oct-2011 17:30 28M

  29. #59
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pooslice Visa Inlägg
    Har skickat nu. Använde denna CMD_GGBooter 1.0.0e.rar 30-Oct-2011 17:30 28M
    Ok, ska kika på det och se om jag hittar något fel, detta är alltså en nand dump som är "fullständig" och inte den nand som skapades med mitt program right?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  30. #60
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    39
    Respekt
    13
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Ok, ska kika på det och se om jag hittar något fel, detta är alltså en nand dump som är "fullständig" och inte den nand som skapades med mitt program right?
    Precis, en originalnand direkt från kexlådan. Tacksam för hjälpen.

    edit: det va två block som inte gick att läsa (inte heller skriva) hur många gånger jag än försökte. Men ditt programm mappade om dom till slutet av nanden. Vet inte om det är av intresse dock. xell fungerade utan problem. felen skall ligga på 1D8 och 1F3.
    Last edited by Pooslice; 2011-11-03 at 22:56.

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Spänningsmatning till Aladdin programmer
    By Luma in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 13:03
  2. Ang Spider programmer
    By kq00 in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 18:27
  3. Viper Gc Programmer ?
    By lordcrippa in forum Gamecube Hårdvara / Multi-X chip
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-06, 17:50
  4. Live programmer mjukvara
    By ashsama in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-09-02, 19:25
  5. X2 Pro Programmer!
    By andreas_r in forum X-ecuter 2 PRO support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-07, 11:17

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •