Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 38 av 38

Diskussion: Felkoder vid dashboard uppdateringar

  1. #31
    Registrerade
    Jul 2012
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    hur är det med 16203 då?

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av S.O.A.D. Visa Inlägg
    hur är det med 16203 då?
    Lagt till den också nu, men jag känner inte till något spel som har den uppdateringen på usb minne, vilket är främsta orsaken till problemet därav jag inte orkat uppdatera listan xD
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #33
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tack för denna fina guide

    Ringde till er tidigare för info om det var OK att utföra uppdatering som uppmanas vid start av spel som ex Halo 4 och Bioshock Infinity. Då fick jag info om denna fina tråd.

    Kan bara tillägga till den som råkar ut för problem och inte lyckas få XBOXen att känna av USBen, kontrollera att den verkligen sitter i ordentligt. Mina båda USB minnen hade ett skal som var för brett och förhindrade stickan att tryckas in hela vägen i porten. Minnet blinkade till i början, men sen hände ingenting. Provade samma sak på datorn och visst, den blinkade till men datorn upptäckte den inte. Skalade USB minnet och då fick jag in den hela vägen så funkade det prima För övrigt så behövde jag inte koppla bort den interna hårddisken som det uppmanas enligt instruktionerna i guiden. Kopplade endast bort hårddisken till Xk3y. Har dock inte kollat om detta verkligen hade förhindrat att USB minnet upptäckts.

  4. #34
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av MartinP87 Visa Inlägg
    Tack för denna fina guide

    Ringde till er tidigare för info om det var OK att utföra uppdatering som uppmanas vid start av spel som ex Halo 4 och Bioshock Infinity. Då fick jag info om denna fina tråd.

    Kan bara tillägga till den som råkar ut för problem och inte lyckas få XBOXen att känna av USBen, kontrollera att den verkligen sitter i ordentligt. Mina båda USB minnen hade ett skal som var för brett och förhindrade stickan att tryckas in hela vägen i porten. Minnet blinkade till i början, men sen hände ingenting. Provade samma sak på datorn och visst, den blinkade till men datorn upptäckte den inte. Skalade USB minnet och då fick jag in den hela vägen så funkade det prima För övrigt så behövde jag inte koppla bort den interna hårddisken som det uppmanas enligt instruktionerna i guiden. Kopplade endast bort hårddisken till Xk3y. Har dock inte kollat om detta verkligen hade förhindrat att USB minnet upptäckts.
    Oftast behöver man inte ta bort interna hårddisken (xboxens hårddisk) men det finns fall där det behövs, och det skadar inte, därav lättare att skriva att man ska ta bort den för att slippa problem
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #35
    Registrerade
    Feb 2013
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tack för införmation. Nu kan jag gör min fotokalender hos ifolor.se
    Last edited by anrei; 2013-06-16 at 05:30.

  6. #36
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    16
    Hur är det med nya GTA V, har det kommit någon ny dashboardversion med det? Vilken version är den senaste jag bör lägga in på xboxen för att det ska fungera?

  7. #37
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av AshTray Visa Inlägg
    Hur är det med nya GTA V, har det kommit någon ny dashboardversion med det? Vilken version är den senaste jag bör lägga in på xboxen för att det ska fungera?
    GTA V har 16202, lägg in 16537 vet jag
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #38
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    16
    Allright, då kör jag på det! Tack!

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. XBOX 360 felkoder
    By Hansi in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 240
    Senaste inlägg: 2011-12-06, 20:59
  2. PSP errorcodes - PSP Felkoder
    By Pendragon in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 20
    Senaste inlägg: 2010-08-16, 17:28
  3. Felkoder...
    By ljungkullen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 23:07
  4. felkoder
    By plisken in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 15:43
  5. Felkoder och vad dom betyder
    By soulman79 in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 15:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •