Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: "There doesn't appear to be enough space on the disk to burn this image"

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    30
    Respekt
    15

    "There doesn't appear to be enough space on the disk to burn this image"

    Får detta meddelande på imgburn när jag försöker bränna spel. Har verbatim 8.5 skivor och inte haft problem tidigare.

    "There doesn't appear to be enough space on the disk to burn this image

    Image size: xxxxxxxx Sectors (xxxx MB)
    Disk size: xxxxxxx Sectors (xxxxx MB) "

    Vad är problemet? Hur ska jag göra för att kunna bränna?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    30
    Respekt
    15
    Problemet löst!
    Behövde inte köpa något från er. Räckte med att fortsätta och sedan när fönstret poppar upp vid ca 97% så avbryter man och väljer finalize disc.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Intressant sätt att resonera. 3% av spelet saknas på din brända skiva, tur att min rörmokare inte tänker likadant och tror att det räcker med att dra rören bara nästan hela vägen fram till toaletten...för då skulle det skita sig för mig med...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)
    By Hansi in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 1504
    Senaste inlägg: 2014-11-05, 14:27
  2. "Trasig" 20 Gb disk
    By Caper in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 21:24
  3. kan nån skriva en guide till hur man bränner med "pioneer 111d" med "Imageburn"
    By shaft in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 01:34
  4. "Chek ur disk, it can be damegd or dirty"
    By InZaghi in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2005-02-05, 02:05
  5. "File doesn't fit" vid flashing(xenium ice)
    By svanfors in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-12-23, 21:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •