Som rubriken lyder. Vilket utav dessa två är bäst. Vad har dom för nackdelar och fördelar ?. Vilken är bäst i längden och vad hade just du gjort ? Och varför ska man välja den ene före den andre ? I detta fallet är live ej intressant
Som rubriken lyder. Vilket utav dessa två är bäst. Vad har dom för nackdelar och fördelar ?. Vilken är bäst i längden och vad hade just du gjort ? Och varför ska man välja den ene före den andre ? I detta fallet är live ej intressant
givetvis JTAG eftersom du slipper bränna spelen på skiva.. köra direkt från extern hd via USB :P
grejjen är väl det.. att man slipper löda och grejja om du kör x360key.. men är det är absolut billigare med JTAG men du bör ha lödvana och annat ... undra vad Hansi rekommenderar
har du slantar så kör på x360key då...vissa är lata.. jag är bekväm :P
glömde.. du måste kunna öppna boxen och installera x360key "kortet" mellan driven och boxens moderkort!
Redan besvarat i en klistrad tråd i "JTAG" delen av forumet, här: http://forum.psxcare.com/support/sho...TAG-eller-xk3y
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
JTAG är det absolut bästa om du vill kunna köra spel från hårddisk, inte nog med att du kan köra från hårddisk, du kan även köra spel från andra regioner, du kan köra nedladdat DLC/XBLA utan att ha köpt det på live... du kan köra emulatorer etc. etc.
Bryr man sig inte om live är det definitivt JTAG som man ska ha
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks