Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Strulat till det med Uncharted 3..

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    35
    Respekt
    18

    Strulat till det med Uncharted 3..

    Jag förde över både Uncharted 3 och BF3 till playstationet nu när när man äntligen kan spela lite nya spel på 3.55 CFW Uncharted har jag använde jag den nya fixen på innan jag förde över det. När jag fört över dem så installerade jag cracken till bf3. Går sedan in i multiman, ser då att till uncharted är kommer det upp en battlefield bakgrund och battlefield står att det heter uncharted 3(men ser att sökvägen är till battlefield mappen). Skit konstigt, fattar nada! Har nu testat att tagit bort båda och bara lagt in uncharted igen, blir samma sak igen, battlefield bakgrund.. och när jag laucher det i multiman och sedan startar det blir det bara svart.
    Nån som har nåt tips? tänker att det kanske blev nåt knas när jag installerade battlefield cracken. har gått in och tagit bort gamedata för bf 3 men hjälper inte. Kan det ligga på nåt annat ställe också?

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    35
    Respekt
    18
    Om man väljer att formatera hårddisken genom ps3:et, raderar den alla filer då? spel, saves, updates..?

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pata88 Visa Inlägg
    Om man väljer att formatera hårddisken genom ps3:et, raderar den alla filer då? spel, saves, updates..?
    Ja, vad trodde du annars formatering skulle göra?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    35
    Respekt
    18
    haha jo men jag menar att det finns den en jävla massa olika mappar och partioner, den kanske bara formaterar dem mappar man "ska" använda.. eller jag vet inte dum fråga

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Den formaterar lika mycket som din dator gör om du ber den formatera en disk <3
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Uncharted 3 funkar nu på KMEAW!
    By himi in forum Playstation 3
    Inlägg: 42
    Senaste inlägg: 2011-11-17, 16:38

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •