får fel meddelande när jag försöker öppna adventures of tintin och forza 4 i abgx360 error file isnt recognized as an xbox360 iso or stealth file har aldrig haft problem med detta förut vad kan det vara för fel.
får fel meddelande när jag försöker öppna adventures of tintin och forza 4 i abgx360 error file isnt recognized as an xbox360 iso or stealth file har aldrig haft problem med detta förut vad kan det vara för fel.
XGD3 spel stöds inte av ABGX360 ännu, dom står som verifierade men du kan inte själv verifiera förrens dom släppt ny version...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Ok är det bara att bränna dom ändå och spela har lt+ 2.0?
Sedan en fråga till har lagt över wrc 2 på min jtag maskin men får disc unreadable efter ett tag måste man patcha default.xex på ngt vis?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok får köpa en sådan då
men min andra fråga då måste man ladda hem en speciell jtag iso eller är det bara ta en vanlig och extract till min usb disk. får nämligen read error efter ett tag på wrc2, läste någonstans att man måste patcha default.xex filen? hur gör man det i såfall?
Nej ingen JTAG version. Du ska ladda ner den vanliga versionen och bränna dem på en iXtreme Burner MAX brännare
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Just det jag undrar om man måste patcha default.xex om man ska köra på en jtag maskin från hårddisken
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks