Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: VIKTIGT!!!: Bugg i ggbuild för slim

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43

    VIKTIGT!!!: Bugg i ggbuild för slim

    Vi har hittat en bugg i patcharna för Xbox 360 Slim buggen gäller för maskiner som vi har moddat och även er som använt mitt program CMD ggBooter

    För att fixa detta behöver vi på PSXCare serienummret på din maskin, skicka mail till oss så får ud svar med instruktioner för hur du ska fixa det med filerna som behövs... det är väldigt enkelt att fixa själv, om du moddat maskinen hos oss eller köpt den av oss kan vi fixa det åt dig i butiken utan extra kostnad (då vi gjort fel själva och det inte tar mer än ett par minut att fixa)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    46
    Respekt
    14
    Beställde en RGH 4GB igår utav er, är detta något ni fixar på maskiner som inte blivit levererade ännu (även om de redan är "hackade") ?

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av ElecTriX Visa Inlägg
    Beställde en RGH 4GB igår utav er, är detta något ni fixar på maskiner som inte blivit levererade ännu (även om de redan är "hackade") ?
    Ja, alla maskiner som vi har kvar i butiken fixar vi innan dom skickas, men maskiner vi redan har skickat får vi fixa på distans
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    46
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Ja, alla maskiner som vi har kvar i butiken fixar vi innan dom skickas, men maskiner vi redan har skickat får vi fixa på distans
    Gutt. Bara för att jag är en jävligt nyfiken människa; exakt vad påverkar buggen?

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av ElecTriX Visa Inlägg
    Gutt. Bara för att jag är en jävligt nyfiken människa; exakt vad påverkar buggen?
    Den vill inte spela 360 spel från skiva... det har att göra med patcharna som sagt och vi har inte själva gjort patcharna, vi löser det genom att använda äldre patchar som är släppta och installerar dashlaunch på sidan av för slim sålänge tills jag fått tag på dom nya patcharna från utvecklaren
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. ggbuild ute nu!
    By Swizzy in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 90
    Senaste inlägg: 2011-10-30, 19:30
  2. en bugg i marixinfinity
    By Redaktör in forum Matrix Infinity
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 17:03
  3. bugg såm fan
    By killemall6 in forum FABLE
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 18:42
  4. Riddick problem.. Bugg?
    By bluebox in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 16:59
  5. Origachip bugg
    By chenpong in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2001-12-06, 23:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •