Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: SKYRIM problem

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    27
    Respekt
    0

    SKYRIM problem

    Jag fattar inte.... Spelet startar som det skall, men jag kommer ingen vart... karaktären bara står där som ett fån, kan titta runt och bilden/spelet verkar inte låst på nåt sätt, men jag kan inte röra mig... med bundna händer - detta precis i början av spelet. Oerhört frustrerande!!!

    Vad är det för fel??

    Nån som har nåt tips?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Hur långt fram har du kommit då? det finns jue en del där du får information om hur du ska börja röra på dig... med vänstra stickan...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Jag har kommit dit första snubben skall gå fram och bli avrättad. Där står jag bara. Har förstått att den kvinnliga vakten skall trycka ner snubben för avrättning, men inget händer... alla bara står där.. jättekul spel
    Hahahahaha...

    Skall jag bränna om skivan tror du? Kan det vara nåt fel med den?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av adangerred Visa Inlägg
    Jag har kommit dit första snubben skall gå fram och bli avrättad. Där står jag bara. Har förstått att den kvinnliga vakten skall trycka ner snubben för avrättning, men inget händer... alla bara står där.. jättekul spel
    Hahahahaha...

    Skall jag bränna om skivan tror du? Kan det vara nåt fel med den?
    Det ska funka... testa gärna o bränna om och se om det blir någon skillnad
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Brände om skivan... denna gång i 4x med OPC och nu funkar det klockrent.... skönt

    Tack.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •