Hej,
Var och fick min xbox fixad idag på Söder och kommer hem och börjar skicka in iso'sar.
Fick igång allt på första försöket och provade att dra igång ett av spelen - fungerade perfekt.
Glad i hågen stolpade jag på och skulle starta ett helt (mycket) nytt Assassins Creed ... men fick det inte till att fungera.
Läste mig igenom ett par kilo inlägg/frågor/råd här i forumet och kom fram till att spelet var så nytt så jag borde lägga in den dae.bin som Swizzy länkade till.
Sagt och gjort - in med den under \game och förväntansfullt tillbaka till boxen. In med hårddisken (inte via den lilla xk3y-lådan) och trycker på start - och absolut ingen bild dyker upp. Allt är bara svart ...
Ljudet fungerar men bild blir det inte.
Testade via den lilla xk3y-lådan, och den startar upp likadant utan bild och när jag väljer open game eller hur nu första alternativet lyder så säger den 0 hdd - hittar ingen hd??
Har formaterat om hd'n (som är en LaCie, strömförsörjd via usb) men utan att något blir bättre.
Har också startat allt i by-pass/pass through men inte heller det vill sig - rutan är svart men ljudet spelar.
Jo, jag har kollat att alla sladdar sitter i också...
Börjar misströsta ... någon som har ett förslag till lösning?
*EDIT*
pjahapp, om det nu kan ha berott på att den fick vila sig i form eller vad det kan ha varit, men efter att skrivit ovanstående inlägg så provade jag igen - och nu fungerar det ... Happy!! Om än något konfunderad ... aja, bara att le och vara glad att det lirar!
Bookmarks