Hej!
Ser att ni rekommenderar samma dae.bin som på xkey forumet. Jag antar ni kollat denna med xval? Annat sätt?
Den stämmer ju inte mot xbox scenes hash.
-richie-
Hej!
Ser att ni rekommenderar samma dae.bin som på xkey forumet. Jag antar ni kollat denna med xval? Annat sätt?
Den stämmer ju inte mot xbox scenes hash.
-richie-
Just nu är nog ingen DAE.BIN säker, iaf inte om man fått för sig att koppla upp sin xbox mot xbox live.
http://forum.psxcare.com/support/sho...5-stay-offline!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
x3key teamet har nu fixat dae.bin så man kan spela live igen. Kommer i FW1.07 som beta testas nu. http://www.youtube.com/watch?v=E-Ha5zw6rIg och ni som väljer C4ev sätt att spela på. Ni får kanske köpa den nya kaffe automaten från team jungle medan ni väntar 2 månader på nån ny FW
och varför skulle det vara ett krav att det kommer en ny firmware? dessutom har xk3y teamet inte bra historia just nu, beta testa i 24h för att sedan släppa skiten som den är... buggig som f*n med helt uppenbara buggar i vissa versioner till skillnad från c4eva och team jungle som faktiskt testar grejerna ORDENTLIGT innan dom släpper ut det
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
"We just had a development meeting with C4E and he dropped a bombshell. Thanks to the recent silent DAE update he has been able to discover how to hit DAE/AP25 with the “Silver Bullet” and has developed iXtreme LT 3.0 which defeats DAE/AP2.5 reliance COMPLETELY."
Ny FW på G...... Synd om dom som fotfarande kör skivor. Många spel måste man bränna om också.
Bookmarks