Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Er dae.bin - säker eller inte?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2011
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Er dae.bin - säker eller inte?

    Hej!

    Ser att ni rekommenderar samma dae.bin som på xkey forumet. Jag antar ni kollat denna med xval? Annat sätt?

    Den stämmer ju inte mot xbox scenes hash.

    -richie-

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Just nu är nog ingen DAE.BIN säker, iaf inte om man fått för sig att koppla upp sin xbox mot xbox live.

    http://forum.psxcare.com/support/sho...5-stay-offline!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av -richie- Visa Inlägg
    Hej!

    Ser att ni rekommenderar samma dae.bin som på xkey forumet. Jag antar ni kollat denna med xval? Annat sätt?

    Den stämmer ju inte mot xbox scenes hash.

    -richie-
    den var säker tills MS släppte uppdateirngen som hansi nämner i inlägget ovan^
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    x3key teamet har nu fixat dae.bin så man kan spela live igen. Kommer i FW1.07 som beta testas nu. http://www.youtube.com/watch?v=E-Ha5zw6rIg och ni som väljer C4ev sätt att spela på. Ni får kanske köpa den nya kaffe automaten från team jungle medan ni väntar 2 månader på nån ny FW

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Postal Visa Inlägg
    x3key teamet har nu fixat dae.bin så man kan spela live igen. Kommer i FW1.07 som beta testas nu. http://www.youtube.com/watch?v=E-Ha5zw6rIg och ni som väljer C4ev sätt att spela på. Ni får kanske köpa den nya kaffe automaten från team jungle medan ni väntar 2 månader på nån ny FW
    och varför skulle det vara ett krav att det kommer en ny firmware? dessutom har xk3y teamet inte bra historia just nu, beta testa i 24h för att sedan släppa skiten som den är... buggig som f*n med helt uppenbara buggar i vissa versioner till skillnad från c4eva och team jungle som faktiskt testar grejerna ORDENTLIGT innan dom släpper ut det
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    och varför skulle det vara ett krav att det kommer en ny firmware? dessutom har xk3y teamet inte bra historia just nu, beta testa i 24h för att sedan släppa skiten som den är... buggig som f*n med helt uppenbara buggar i vissa versioner till skillnad från c4eva och team jungle som faktiskt testar grejerna ORDENTLIGT innan dom släpper ut det
    Ja x3key teamet är dåliga på updates jag vet. Jag sitter kvar på 1.04 som var den första jag la in på min xkey när jag fick den. Väntar på nån bra FW för att öppna boxen igen och göra det manuelt.

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    "We just had a development meeting with C4E and he dropped a bombshell. Thanks to the recent silent DAE update he has been able to discover how to hit DAE/AP25 with the “Silver Bullet” and has developed iXtreme LT 3.0 which defeats DAE/AP2.5 reliance COMPLETELY."

    Ny FW på G...... Synd om dom som fotfarande kör skivor. Många spel måste man bränna om också.

Liknande diskussioner

  1. iXtreme LT - Säker till 100%... eller hur har året gått?
    By lastninja in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 05:16
  2. Är D2PRO2 Säker?
    By Kenshin in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 18:19
  3. Finns det säker flasning för 360
    By EasterN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-06, 11:00
  4. NME 360 live säker?
    By TimoN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 22:33
  5. Live säker?
    By redsnake-gbg in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-04-05, 14:27

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •