Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Julklappstips

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    26
    Respekt
    0

    Julklappstips

    Hej på er...

    Någon som har några bra julklappstips?
    Jag sitter här och våndas och har tänkt köpa det mesta via nätet (för jag hatar verkligen shopping under julruschen).
    Det jag i första hand behöver tips om är till min lillebror som är 17, han spelar liksom jag mycket tv-spel men han har också väldigt bra koll på spel och skaffar det han vill ha, så det är svårt att komma på nåt som är unikt.
    Funderar på att hålla mig borta helt från spelpresenter, kanske bara tillbehör i så fall.

    Han gillar att dekorera sitt rum så jag har funderat på en sån här för att den verkar cool med fjärrkontroll å allt (youtube-klippet kan man även se direkt här) men vet inte hur kvalitén är. Var dock rätt kraftigt sänkt pris.
    Har även funderat på de där LED-"bollarna" som Philips säljer (typ en sån här), de har också fjärrkontroll och det blir som en liten strålkastare som man kan skifta ljus/färger med, men jag har inte hittat nån med bra pris.

    Bra/kul tv-spels-tillbehör annars? Han har en Xbox360 + Wii.

    Nån som har fler coola tips? (Även från PSXCare:s shop går bra förstås )

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    Haha, häftig! Bra tips!
    Men den verkar vara slutsåld på länken från videon...

    Sorry för länkspammet, det är inte illa menat, men hittade den där svävande firren nu, även det i deal från Groupon.
    Last edited by rixxraxx; 2011-12-08 at 17:14.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    lol

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    Morsan fick inget speciellt förra julen och i år har hon förtjänat en sån här, även om det är på gränsen för dyrt för mig. Hon har jobbat hårt och gillar för övrigt att "dega", hehe. Inget teknikrelaterat men hon är inte inne på teknikprylar ändå, så...

    Själv håller jag tummarna för att få Star Wars The Old Republic.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •