Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jo, jag läst det och lite lite till men jag hittade inte riktigt nåt svar
grejen är den att jag sällan och nästan aldrig går online me denna Xbox men jag skulle ladda ner en enda grej från marketplace
och jag bryr mej inte om den blir bannad/flaggad bara jag kan spela spel igen:P
Jag tänkte om de är samma sak som hände lite tidigare (tror det var angeånde en AP2.5 check när Ixtreme 1.9 var ny)
där det rörde sig om en Dashboard uppdatering och man var tvungen att flasha om läsaren för att kunna spela igen
fast de kanske inte funkar likadant nu?
Bannad konsol = ingen åtkomst till LIVE
Är detta det enda eller vad mer innebär en bannad konsol?
Ingen av experterna som kan besvara frågorna från inlägget på förra sidan?
Några sena svar:
-nej, du kan inte downgradea maskinen... men har du 13604 är det inga problem, det är mer om du ansluter till live på något vis...
-Ja det är ingen risk för offline update...
-Alla spel är safe att köra sålänge man inte fått nya dae.bin updaten (även XGD3)
Risken ökar endast om du fått updaten... annars är tabellerna dom gamla vilket är "safe"
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
hur blir det om jag har en box med senaste iextreme, kört backup spel men aldrig kopplat upp mig på live, köpt ett spel som jag vill lira live med.. kommer jag bli tokbannad eller kommer det fungera? Någon som vet?
Det finns ingen som kan garantera dig ett svar på den frågan tyvär, om du kollat alla spelen med ABGX360 innan du brännt ut dom är risken lägre än om du bara brännt ut dom...
Det finns alltid en risk för liveban, även om du inte använder flashningen har du en risk för ban...
Google is your friend!
Vad kan jag spela med gammal tjock xbox med LT 1.91 och hur bränner jag ?
skiter i om jag blir bannad eller ej.funkar nya spelen att bränna och lira ?
bränner jag i så fall som vanligt med imgburb eller ?
Ville bara bumpa med att trådtiteln kanske skrämmer iväg folk i onödan nu mer...
Google is your friend!
Google is your friend!
Bookmarks