Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 44

Diskussion: Ny dae.bin distribueras nu i hemlighet, Live läge nu osäkert så stay offline!

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2011
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Ny dae.bin distribueras nu i hemlighet, Live läge nu osäkert så stay offline!

    Har läst på en del ställen att ny dae.bin i hemlighet distribueras ut via xboxlive sedan ett par timmar tillbaks och att rådet nu är "stay offline", någon annan som har mer info?
    Kika här
    http://www.xbox360iso.com/warning-dae-bin-t510749.html

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Lite värdelöst att länka till ett forum som kräver inloggning för att läsa ett vanligt inlägg. Fler källor?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Bättre källa, den ursprungliga:

    http://c4evaspeaks.com/warning-dae-b...-through-live/

    Warning! Dae.bin Being Silently Updated Through LIVE
    Posted on 2011-11-17 by admin | Переводчик

    First and foremost, a warning — at this current time it is advised that you stay offline and avoid playing any AP2.5/XGD3 backups. It has been confirmed by the team that the dae.bin is now being silently updated on all LIVE-connected boxes.

    This update is not being deployed via a SystemUpdate or TitleUpdate, but rather occurs in the background without any visual indication or prompt to the user. As such, there is no means by which it can be cancelled or avoided, other than not connecting to LIVE. If you’ve connected to LIVE in the past 24 hours, your system has likely already been updated with a changed dae.bin.

    All AP2.5/XGD3 backups that contain the now older AP25 replay data will fail the system’s AP2.5 challenges and indeed flag your system (the flagging has also been confirmed by the team).

    Like our news a few days ago, the dae.bin is now being changed by way of an appended challenge table in the same manner on current retail dashes (13604) as it is on the preview dash (14686), however the content of the challenge tables differ. The team has determined that the appended challenge table appears to be unique per console and contains indentifying information. This means that everyone’s dae.bin is different, and can potentially be traced back to your specific console. Therefore, sharing your dae.bin with others is not advisable.

    More info to come.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Varning - Nya AP2.5 kontroller på väg - Undvik XBOX LIVE - Räkna med att få bränna om vissa backuper! (2011-11-17 @ 14:26:10)
    Just nu pågår en hemlig bakgrundsuppdatering på alla XBOX 360 som ansluts till XBOX LIVE. Man får INGEN information om att denna uppdatering installeras på xboxen!!

    Detta påverkar er som ansluter till XBOX LIVE och har iXtreme flashad dvdläsare och/eller XK3Y monterat.

    Det som uppdateras är "DAE.BIN" vilken används för att utföra kontroller av "AP 2.5" skyddade spel. Dessa spel måste troligen patchas om via ABGX360 och brännas igen för att undvika live ban.

    Har man XK3Y så måste man lägga in en ny DAE.BIN på sin hårddisk.

    Besök vårt supportforum för att diskutera detaljer runt detta. Vi som jobbar på psxare har "ingen koll" på detaljerna runt detta ännu.

    Exempel på AP2.5 skyddade spel är:

    Assassins Creed: Brotherhood
    Fable III
    Need for Speed: Hot Oursiut
    Halo: Reach
    Driver: San Francisco
    Warhammer 40,000 Space marine
    Gears of War 3
    Rage
    X-Men: Destiny
    Dark Souls
    NBA2K12
    Just Dance 3
    Ace Combat: Assault Horizon
    Forza Motorsport 4
    Skylanders: Spyros adventures
    Batman: Arkham City
    The adventures of Tintin
    Battlefield 3
    Sonic Generations
    Goldeneye 007: Reloaded
    Metal Gear Solid HD Collection
    The Elder Scrolls V: Skyrim
    Call of Duty: Modern Warfare 2
    Call of Duty: Black Ops
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    dragonslayer Guest
    problemet för xkey användare är väl att man måste extrakta sin egen unika dae.bin från nand för att få det att fungera (om man varit kopplad till live)
    gissar att det nu kommer att säljas lika många nand dumpare som det sålts xkey och andra odde... kommer säkert en special programvara oxo för att bara dumpa dae.bin från nand

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2011
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    jag vet att det här är det ni pratar om men funkar sonic generations till xkey...?

  8. #8
    dragonslayer Guest
    har du bara samma dea.bin på usb:\games\ som du har i din nand så skall det funka
    har du kopplat din konsoll till xbox live under de senaste 24 timmarna vet du inte om du har en specifik eller en unik dae.bin

    04A891F2880A2FAE47703AEE-6BD87620

    Sonic Generations

    RF

    English...

    -

    13140-13604

    13599
    den finns med i den senaste specifika (13604) dae.bin

  9. #9
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    171
    Respekt
    17
    mm, im fucked på både mw3 och driver:san fran

    hörde något om en banwave om ca 48h också..

    så är väl bara att sitta här och hålla tummarna

    (å andra sidan fuck it, har ändå bestämt mig för en RGH nu, så antingen blir det rgh på den gamla bannade boxen, eller den nya (om den blir bannad) och inköp av en ny låda i originalutförande utan flash/chip osv för att köra de få spel jag vill spela live, och då köpa dessa spel)
    Last edited by tqila; 2011-11-17 at 15:55.
    Consoles: XBOX360 & Wii på 106" Grandview Velvet Cinema duk med Mitsubishi HC1100 projektor.
    Handhelds: iPhone 5 och iPad 2

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    42
    Respekt
    20
    Dom har väll haft möjlighet att göra detta sen ett år tillbaka. intressant att dom nu aktiverar det. Var ju några som börja märka av det på senaste beta dashen. Om nu dae.bin blir unik per konsol så lär det ju ställa till det för dom som vill åt live(en nyckel som ändras dagligen eller veckovis).Dom offline har det väll lite "lättare". Än så länge har väll dae.bin bara uppdateras vid ny dashrelease?. Bränna om skivorna varje gång dae.bin ändras kan man ju glömma. Samma strul för xkey osv. Och för att komma åt dae.bin så behöver man förutom nand-"chippet" den unika cpu nyckeln vilket betyder att du måste glitcha konsolen först. Dags att skaffa en glitchad konsol innan MS har fasat ut alla "gamla" modeller. Ska bli intressant och följa hur dom löser det här. Själv har jag en separat orginal konsol när det ska köras live dom få gånger det blir.
    Last edited by groover_; 2011-11-17 at 20:10.

  11. #11
    Registrerade
    Jan 2009
    Från
    Göteborg
    Inlägg
    185
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av groover_ Visa Inlägg
    Dom har väll haft möjlighet att göra detta sen ett år tillbaka. intressant att dom nu aktiverar det. Var ju några som börja märka av det på senaste beta dashen. Om nu dae.bin blir unik per konsol så lär det ju ställa till det för dom som vill åt live(en nyckel som ändras dagligen eller veckovis).Dom offline har det väll lite "lättare". Än så länge har väll dae.bin bara uppdateras vid ny dashrelease?. Bränna om skivorna varje gång dae.bin ändras kan man ju glömma. Samma strul för xkey osv. Och för att komma åt dae.bin så behöver man förutom nand-"chippet" den unika cpu nyckeln vilket betyder att du måste glitcha konsolen först. Dags att skaffa en glitchad konsol innan MS har fasat ut alla "gamla" modeller. Ska bli intressant och följa hur dom löser det här. Själv har jag en separat orginal konsol när det ska köras live dom få gånger det blir.
    blir samma för mig.. Har redan en JTAG phat falcon-box, men frågan är hur länge den lever. Ska nog ta och glitcha min redan flashade (bytt pcb) Slim, och köpa en ny slim att spela original på. Känns som att det kan vara värt att inte uppdatera slim:en, för att vara säker på att RGH fungerar.

  12. #12
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16
    Men borde det inte vara lugnt att vara Live med spel som inte är XGD3 och inte har AP2.5 checks? Typ som FIFA 12 som inte är nån av de nämnda?

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Musten Visa Inlägg
    Men borde det inte vara lugnt att vara Live med spel som inte är XGD3 och inte har AP2.5 checks? Typ som FIFA 12 som inte är nån av de nämnda?
    Det är inte lugnt över huvud taget att ens ansluta till live, det kommer troligen innebära att man INTE kan spela rätt många av de nya spelen sedan...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #14
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    171
    Respekt
    17
    jag såg detta som spiken i kistan för oss pirater iaf
    ser inte hur de skulle kunna lösa så att vi kan köra spel live utan att hela tiden behöva bränna om spel och kunna se när dae har blivit uppdaterad innan vi sätter i spelet och då slippa bli flaggade..

    och ja, bara grejjen att behöva bränna om hela tiden gör ju det grymt segt.

    så RGH here i come

    (ska väl tillägga att jag spelat live EN gång de senaste 9 månaderna och då i ungefär 10-15min) och att jag nu inte ens är guldmedlem och ej varit så i ca ett halvår
    Consoles: XBOX360 & Wii på 106" Grandview Velvet Cinema duk med Mitsubishi HC1100 projektor.
    Handhelds: iPhone 5 och iPad 2

  15. #15
    Registrerade
    Jul 2011
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    så något bra ställa att ladda ner torrents till xbox 360 helt ny när det gäller xbox för köpte ett i måndags

  16. #16
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    40
    Respekt
    22
    Dom har hittat ett sätt att kringgå det hela med hjälp av ett USB-minne, temporär lösning tillsvidare och det framgår inte om det hindrar en från att bli bannad från Live.

  17. #17
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    42
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Sci-Fi Visa Inlägg
    Dom har hittat ett sätt att kringgå det hela med hjälp av ett USB-minne, temporär lösning tillsvidare och det framgår inte om det hindrar en från att bli bannad från Live.
    Källa på det där tack. Har svårt att tro på att ett usb minne skulle lösa dae.bin checken.

    update: okej så hittade vad du syftade på. han använder en xkey och visar att han kan starta spelen. han visa dock inte hur han har gjort(om han har gjort något speciellt förutom att kopiera den nya dae.bin till usb hårddisken som man alltid har gjort.).
    Så det är knappast nytt eller en lösning. och nej, xkeyn är inte live säker. Nu går jag och knyter mig

    update2: får rätta mig själv. Var inte ovanstående info du syftade på. Tydligen så är det separata TU som skall installeras för spelen så fungerar dom igen. Därav nyttjadet av en flashdriven. http://www.xpgamesaves.com/topic/269...daebin-update/ är dock bara en temp fix.
    Last edited by groover_; 2011-11-19 at 01:14.

  18. #18
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Innebär det att man inte ens kommer att kunna köra spel offline?

  19. #19
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av cossie_vodoo Visa Inlägg
    Innebär det att man inte ens kommer att kunna köra spel offline?
    Just nu kan du inte spela AP25 spel i huvudtaget om du varit online någon gång sedan den 17/11
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #20
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    208
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Varning - Nya AP2.5 kontroller på väg - Undvik XBOX LIVE - Räkna med att få bränna om vissa backuper! (2011-11-17 @ 14:26:10)
    Just nu pågår en hemlig bakgrundsuppdatering på alla XBOX 360 som ansluts till XBOX LIVE. Man får INGEN information om att denna uppdatering installeras på xboxen!!

    Detta påverkar er som ansluter till XBOX LIVE och har iXtreme flashad dvdläsare och/eller XK3Y monterat.

    Det som uppdateras är "DAE.BIN" vilken används för att utföra kontroller av "AP 2.5" skyddade spel. Dessa spel måste troligen patchas om via ABGX360 och brännas igen för att undvika live ban.

    Har man XK3Y så måste man lägga in en ny DAE.BIN på sin hårddisk.

    Besök vårt supportforum för att diskutera detaljer runt detta. Vi som jobbar på psxare har "ingen koll" på detaljerna runt detta ännu.

    Exempel på AP2.5 skyddade spel är:

    Assassins Creed: Brotherhood
    Fable III
    Need for Speed: Hot Oursiut
    Halo: Reach
    Driver: San Francisco
    Warhammer 40,000 Space marine
    Gears of War 3
    Rage
    X-Men: Destiny
    Dark Souls
    NBA2K12
    Just Dance 3
    Ace Combat: Assault Horizon
    Forza Motorsport 4
    Skylanders: Spyros adventures
    Batman: Arkham City
    The adventures of Tintin
    Battlefield 3
    Sonic Generations
    Goldeneye 007: Reloaded
    Metal Gear Solid HD Collection
    The Elder Scrolls V: Skyrim
    Call of Duty: Modern Warfare 2
    Call of Duty: Black Ops
    Vad menar ni med "Exempel på AP2.5 skyddade spel är:"??? Är det okej att lira såna eller dom är inte okej förrän man bränner om med den nya listan? Som tur har jag varit upptagen med min PS3 och har varit offline ett tag :-).

  21. #21
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    208
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av tqila Visa Inlägg
    jag såg detta som spiken i kistan för oss pirater iaf
    ser inte hur de skulle kunna lösa så att vi kan köra spel live utan att hela tiden behöva bränna om spel och kunna se när dae har blivit uppdaterad innan vi sätter i spelet och då slippa bli flaggade..

    och ja, bara grejjen att behöva bränna om hela tiden gör ju det grymt segt.

    så RGH here i come

    (ska väl tillägga att jag spelat live EN gång de senaste 9 månaderna och då i ungefär 10-15min) och att jag nu inte ens är guldmedlem och ej varit så i ca ett halvår
    Det insåg jag för 6 mån sedan och har därför gått över till PS3 där jag kör original spel som jag verkligen gillar och använder xbox360 på dom mindre roliga spel.
    Last edited by feifam; 2011-11-19 at 11:21.

  22. #22
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Just nu kan du inte spela AP25 spel i huvudtaget om du varit online någon gång sedan den 17/11
    De har inte lagt till nya spel på AP25 listan va? För då kan man spela äldre spel som man har brännt ut offline, helst på en annan profil osv?

  23. #23
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av feifam Visa Inlägg
    Vad menar ni med "Exempel på AP2.5 skyddade spel är:"??? Är det okej att lira såna eller dom är inte okej förrän man bränner om med den nya listan? Som tur har jag varit upptagen med min PS3 och har varit offline ett tag :-).
    Spelen i listan HAR AP2.5-skydd och kommer alltså inte gå att spela om man får den nya uppdateringen installerad i sin 360.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  24. #24
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Måste bara ställa den sista "dumma" frågan.
    Om man som jag har en slim enhet som jag inte använt på typ 8 månader och igår beställde en xk3y, kommer de "gamla" med AP 2.5 skydd spelen fungera ? eller är det bara att returnera xk3y när brevbäraren behagar att komma.
    Frågar man inget lär man sig inget :-)

  25. #25
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av cossie_vodoo Visa Inlägg
    Måste bara ställa den sista "dumma" frågan.
    Om man som jag har en slim enhet som jag inte använt på typ 8 månader och igår beställde en xk3y, kommer de "gamla" med AP 2.5 skydd spelen fungera ? eller är det bara att returnera xk3y när brevbäraren behagar att komma.
    Frågar man inget lär man sig inget :-)
    Det kommer fungera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  26. #26
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Musten Visa Inlägg
    De har inte lagt till nya spel på AP25 listan va? För då kan man spela äldre spel som man har brännt ut offline, helst på en annan profil osv?
    Dom har inte lagt till några äldre spel nej, men vissa nyare spel har AP25/AP2.5
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #27
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    117
    Respekt
    19
    iXtreme LT 3.0 is coming – DAE/AP25 Gets The Silver Bullet!

    Although it’s early stages, c4eva has successfully completed several tests which validate this new method and classified his solution as the “silver bullet” for AP2.5. Rather than using captured challenge results each time the dae.bin changes, the new method builds a complete set of profile data for each disc and works for all AP2.5 challenges, regardless of how the dae.bin is changed. As a result, the format of backup ISOs will be changing as the AP25 replay sector will no longer be included and the profile data will instead take its place. Though c4eva noted that it will take some development time as it’s not a quick fix, both he and the team will now be putting their full efforts behind bringing this solution to life in the form of new versions of iXtreme LT+, Xbox Backup Creator, and abgx360.

  28. #28
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Och ni som har Hitachi dvdläsare i era xbox 360 och känt er mobbade för att det "aldrig" kommer någon iXtreme 2.0 får revanch snart. iXtreme 2.0 släpps snart till dessa, och eftersom Hitachi (och Samsung) inte kan göra AP25 checkar så är era xboxar redan immuna mot det här "problemet".

    Tips för att tills vidare kringgå AP25 om man fått sin 360 "smittad" av det nya skyddet:


    http://www.xpgamesaves.com/topic/269...console-works/
    http://team-xecuter.com/get-your-ap2...nt-dae-update/
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  29. #29
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    49
    Respekt
    15
    Några frågor:

    -om man itne har varit online med boxen senaste dagarna. finns där möjlighet att "roll-back" till dashen innan 604 och på så vis slippa denna dolda update?

    -om man håller boxen helt offline framöver med 604 dashen, går det bra att fortsätta spela mina kopior? Eller finns där risk för ban?

    -spel som FIFA12 och NHL12 som inte är xgd3, är dessa safe att lira offline så länge uppdateringen ej kommit? Hur är det med xgd3 kopior så som AC-revelations?


    Det borde väl inte vara ökad risk för ban så länge inte boxen har hunnit bli uppdaterad? För då kan den ju inte känna av att det är fel tables än?


    Ytterligare en fråga, mest eftersom jag inte alls är insatt i hur det hela fungerar. Hur gör uppdateringen så att de fångar kopiorna? Kopiorna är ju trots allt patchade och ska vara identiska med orginalen. Så varför blir inte orginalen också påverkade om Microsoft ändrar dessa tabellerna? Det kanske är uppenbart men för min del är jag helt clueless till hur det funkar

  30. #30
    Registrerade
    Nov 2011
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Jag såg inte detta förän de var försent
    Men vad kan man göra om man blivit drabbad av den nya anonyma uppdateringen?

    går det att flasha om läsaren med 2.0 eller måste man vänta på en nyare Ixtreme?

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Ny dae.bin distribueras nu i hemlighet, Live läge nu osäkert så stay offline!
    By swift77 in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-17, 15:00
  2. iX 1.61 = mer osäkert inför LT?
    By X360Spyder in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-29, 19:48
  3. Speluppdateringar offline
    By Stolpiller in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 21:16
  4. Live med org.spel - offline med backup, 100% säkert?
    By stevex in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 22:20
  5. Köra X-box 360 offline
    By Jacob80 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 30
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 16:32

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •