Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Flashat om, men endå problem. Kan någon hjälpa?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Flashat om, men endå problem. Kan någon hjälpa?

    Min kompis råkade uppdatera min Xbox då han spelade Dragon Age 2 som slog ut alla Halo och Call of Duty spelen.

    Detta gjorde inget eftersom det endå var dax att flasha om. Gjorde det idag på butik till Ixtreme 2.0, kan spela spel som nya spel som Skyrim, men kan inte spela Halo och Call of Duty spelen endå.

    Vet någon varför? Vad gjorde de på butiken för fel vid flashning? Jag sa till dem att uppdateringen hade skapat problem med dessa spel.

    Tacksam för svar.

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    De måste brännas om med rätt AP25 tabell, dock tror jag inte att rätt tabell ens finns tillgänglig just nu.

    De ska iaf brännas om, men först patchas genom abgx.
    http://forum.psxcare.com/support/sho...-med-iso-filen

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Innebär det att det är lönlöst att be dem göra om, göra rätt? Några fler förslag vad jag bör göra?

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av rikard.ostling Visa Inlägg
    Innebär det att det är lönlöst att be dem göra om, göra rätt? Några fler förslag vad jag bör göra?
    Butiken har inte gjort något fel. Vill du spela Halo och Call of Duty får du sluta spela med brända skivor och gå och köpa spelen.

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Systemåterställning?

    Och systemåterställning av konsollen eller "ta bort" uppdateringen är inte heller möjlig?

    Ursäkta om jag är jobbig och vill vara säker.

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av rikard.ostling Visa Inlägg
    Och systemåterställning av konsollen eller "ta bort" uppdateringen är inte heller möjlig?

    Ursäkta om jag är jobbig och vill vara säker.
    Nix, sådant kallas för Downgrade... hade det gått hade många jublat och JTAG's hade varit värda ungefär lika mycket som alla andra...

    Du får helt enkelt bita i det sura äpplet och köpa spelen du verkligen vill spela som har AP25
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    Spelen du just nämner, Call of duty (MW2 / Black ops) Assasins Creed Brotherhood, Halo Reech Mfl har såkallade AP2.5 / 2.6 tabeller anledningen att det inte funkar är att från den dagen du brände ut dina spel (troligtvis då du satt på LT+1.1 eller liknande, så var der korrekta tabeller men dessa har nu ändrats och för att du ska få dem att fungera måste du som så många andra sagt tidigare bränna om dem med ny AP2.5 / AP2.6 tabell men dessa finns inte tillängliga nu då det är en svår period ute på XBL. så jag föreslår att du spelar andra spel medans och så småningom kommer dessa va tillängliga att patchas igen i ABGX 360 och sedan rostas ut. annars får du köpa dem.

Liknande diskussioner

  1. Kan någon hjälpa mig?
    By Legolas78 in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2005-05-18, 11:58
  2. någon som kan hjälpa?
    By GorteX in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-03-15, 22:04
  3. Snälla kan någon hjälpa mig
    By freeagle_bb in forum High Definition (HD-stöd) på XBOX
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-07-29, 17:34
  4. kan någon hjälpa mig ?
    By muerte in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-03-17, 15:31

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •