om jag inte är ute och cyklar nu så om du har uppdaterat till senaste dashboard så ska din läsare ha flashats om (för xgd3-stöd typ) så att den har "stock firmware" nu. och då är det bara att flasha som om den vore original.
jag är dock säker på att swizzy kommer rätta mig om jag har fel inom kort
vad det gäller tillvägagångssätt så är det lättaste att läsa jungleflashers tutorial som du hittar på deras sida under downloads.
vad gäller utrustning så finns det som du säger flera olika grejjer man kan använda sig av.
själv använder jag mig av ett connectivity kit och ett via-sata kort samt en ck3 probe och diverse kablar (sata mellan via-kortet och connectivity-kit och en sata mellan läsare och kit + strömkabel från kit till läsare och sen ta ström från dator till kit)
(men finns usb connectivity-kit så du slipper krångla med via-kortet och disablea drivrutiner osv)
även här lär väl swizzy rätta mig eller ge bättre tips
så ta och invänta någon som har mer koll än mig hehe
(jag har alltså flashat min läsare flera ggr och även en samsung men ibland är jag lite snurrig och kan säkert ha missat något eller sagt fel)
Consoles: XBOX360 & Wii på 106" Grandview Velvet Cinema duk med Mitsubishi HC1100 projektor.
Handhelds: iPhone 5 och iPad 2
Bookmarks