Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Funkar dessa 2st " svåra " spel Med R4i-SDHC 3DS ?

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15

    Funkar dessa 2st " svåra " spel Med R4i-SDHC 3DS ?

    Funkar dessa spel med R4i-SDHC 3DS - Flashkort som fungerar på alla enheter:



    2st spel men olika rellar ifall nån krånglar :

    Kirby_Mass_Attack_EUR_MULTi5_NDS-EXiMiUS
    Kirby_Mass_Attack_NDS-HADOUKEN
    Kirby_Mass_Attack_USA_NDS-iND



    Mario_and_Luigi_Bowsers_Inside_Story_EUR_NDS-XPA
    Mario_and_Luigi_Bowsers_Inside_Story_USA_NDS-XPA
    Mario_and_Luigi_Bowsers_Inside_Story_USA_CRACK_NDS-XPA
    Mario_and_Luigi_Bowsers_Inside_Story_USA_PROPER_ND S-Hypocrite
    Mario_and_Luigi_Bowsers_Inside_Story_EUR_CLEAN_NDS-WetNWild






    Kirby mass attack och mario and luigi bowsers inside story är dom enda bra spelen på hela DS som jag inte kan spela på min M3 Perfect på min gamla Phat DS.

    Därför undrar jag nu om dessa 2st spel fungerar till 110% med R4i-SDHC 3DS utan Save problem svarta/vita skärmar etc, tillsammans med mina gamla Phat DS eller min nya 3DS.


    Då det är dom enda spelen jag vill åt så vill jag helst inte behöva köpa något av dom dyrare flashkorten eftersom det är bara 2st spel jag vill åt och det kostar 700 kr och köpa dom separat

    ( Om detta nu fungerar vad blir frakten när man beställer R4i-SDHC 3DS ? 195 + ? = ? )


    /tack på förhand för svar

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Frakten brukar bli 70-80:-

    Det kort du efterfrågar är slut på lager just nu.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15
    Ok när förväntas ni få in nya ?

    Samt fick jag aldrig svar på om Kirby Mass attack och Bowsers inside story fungerar på detta flash kort ?

    Jag har ett jättegammalt M3 Perfect SD kort till mina Tjocka Original Nintendo DS och alla spel funkar utom just dom 2 spelen därför förstår du kanske vikten av att jag behöver veta om just dom 2 fungerar


    Uppdatering: Det vore uppskattat om nån i butiken som är sysslolös på kafferasten testade spelen lär inte hända dock men det vore schysst =)
    Last edited by Boz666; 2011-11-21 at 19:14.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi har inte dom spelen, hur enskilda spel fungerar på flashkort är något ni brukare får diskutera sinsemellan. Oftast räcker det att googla lite på spelets namn + det flashkort man använder för att se hur det fungerat för andra brukare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. JTAG av "alla" 360 inklusive SLIM (f.d "er deta sant" tråden)
    By sebbekingen in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 256
    Senaste inlägg: 2011-12-07, 18:12
  2. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 14:43
  3. kan nån skriva en guide till hur man bränner med "pioneer 111d" med "Imageburn"
    By shaft in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 01:34
  4. Spel som funkar "lite grann". HJÄLP!
    By fralle in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-07, 14:14
  5. Ibland funkar inte "handkontroll-reseten" tbx till EvoX?
    By Drem in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-09-04, 13:51

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •