Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: DÅLIG SERVICE!!

Registrerade
    Oct 2002
    Från
    hemma
    Respekt
    0

Red face DÅLIG SERVICE!!

OK, jag accepterar att chippen dröjde, men nu har det gått 12 dgr se´n de kom och något har gått åt h-e med vårt playstation. MEN, största minus är när man lovar ringa upp - "håller just på med din PS nu" och återkommer strax - INTE ETT LJUD!!!! Det är faktiskt SKIT!!! Hur tänker du/ni upprätta detta?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Jag har inte en aning om vem du är, vilken PS2 du pratar om eller ens vilken butik det är du varit i kontakt med. Det är nog bättre att du tar kontakt direkt med butiken om du har frågor om pågående arbeten.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2002
    Från
    hemma
    Respekt
    0

Red face

Det var ett playstation2 inlämnat av min son i citybutiken 1/10 - OK att mesajachipsen var sena...., men de kom tisdagen den 22/10 och idag 2/11 fick vi tillbaka vårt ps2. Nu är allt OK,men jag tycker fortfarande att om butiksägaren/delägaren till citybutiken lovar ringa upp så ska han hålla det!! Tillförlitligheten och tilliten till ert företag minskar om ni inte kan håller vad ni lovar. Självklart har jag kontaktat butiken! (och även dig Hansi) Nu har vi rett upp vår affär - dock fick jag inte med mig ngt kvitto från butiken idag - Micke är värd stort TACK! för att HAN FIXADE TILL VÅR ps2 - men, jag glömde vårt kvitto. Förväntar mig dock att få det tillbaka av butiksägaren på måndag. Trots allt kan jag nu önska er trevlig helg och vi har fått viss kompensation för den långa väntan! (Min son har de senaste 2 veckorna varit mkt sjuk och jag ville glädja honom och kanske få honom piggare genom att vi äntligen skulle få ps2 tillbaka)Så trots allfrustration och ilska senaste veckan önskar jag nu TREVLIG HELG! ;-))

Registrerade
    Oct 2002
    Från
    hemma
    Respekt
    0

Wink

kom med inlägget fel - tänkte ändå avsluta det hela med ett ngt gladare utseende.............

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Citybutiken ägs till 50% och sköts till 100% av Nicke. Han är inte aktiv i forumet, utan alla synpunkter som har med den butiken att göra tas lämpligen direkt med honom på telefon 08-202215 eller på plats.

Jag har mer än fullt upp med postorder och verksamheten på butiken på Södermalm, och lägger mig inte i enskilda ärenden från City :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. your xbox need service
    By infected_MaFia in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-06-10, 20:49
  2. "Your Xbox needs service...."
    By Recman in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-06-02, 00:32
  3. Your xbox need service.
    By Zith in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-01-27, 00:54
  4. Dålig service!
    By Philippe in forum Ris & Ros