Hej!
Jag funderar på att flasha om min xbox igen, tror jag har en Samsung modell "TS-H943Ams28"
hittade det här i min log-history när jag sist flashade med jungleflasher 0.1.78 Beta (183).
...
Firmware Osig: [TSSTcorpDVD-ROM TS-H943Ams28]
Firmware is: iXTREME1.6-12x-FINAL-TS-H943A
...
Auto-Loading firmware file C:\....\JungleFlasher v0.1.78 Beta (183)\JungleFlasher v0.1.78 Beta (183)\firmware\ix-ltv1.0-sammy.bin
...
Sen startade jag xbins.exe och hittade på deras ftp: /XBOX 360/firmware/hacked firmware/Toshiba-Samsung TS-H943/Samsung iXtreme LT v1.9.rar
men sen av en slump såg jag på på xbins hemsida (förstasida) att "Official release of the iXtreme LT+ v2.01 for Samsung drives"
och så letade jag fram den här på ftp'n: /XBOX 360/firmware/hacked firmware/Firmware Packs/iXtreme_LTplus_v2.0-v2.01_and_Stock_Firmware_Pack.rar
1: vilken av firmwaren ska jag välja om jag vill flasha i helgen?
2: bör jag vänta på iXtreme 3.0 (känns som den kanske kommer inom 1-2 veckor...)
3: ska jag flasha till senaste firmware och sen t.ex testa nhl 12 för att få den nya systemupdateringen, sen när jag fått stockfirmware så flashar jag om igen till senaste ixtreme?
3a: systemupdateringen/dashboarden eller vad man får av Nhl 12, ligger den på skivan eller tankar man ner den via xbox live? (är det bättre att tanka den separat från nån crakad sida och lägga in den med usb eller hur gör man?
Ha de bra!
Bookmarks