Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: Inte särskilt snällt av Shiro

Registrerade
    May 2002
    Respekt
    0

Post Inte särskilt snällt av Shiro

Tjenare,

Jag var praoelev hos er på PSXCARE för något år sedan. Allting var frid och fröjd och jag trivdes bra. Mest tack vare Hansi som var en utmärkt arbetsledare och som alltid hade något att göra för mig och min kamrat, även om det var att skala sladdar.
    När jag slutade praoveckan så sade Hansi, vad jag förstod det som, att det fanns möjligheter för till exempel sommarjobb.
    Några månader senare när sommarlovet börjat, ringde jag PSXCARE och frågade om jobb. Shiro svarade.

- PSXCARE, Shiro.
    - Tjena, jag undrar om det finns möjlighet att skaffa sommarjobb hos er.
    - Ja å hur gammal är du?
    - Jag är 16.
    - Näru, lite mer vett i skallen än så har vi allt.

Och så slängde han bara på luren. Därför har jag inte handlat mer på PSXCARE.

Tråkigt, för jag gillade affären och teknikerns dagliga gnäll över sina borttappade grejer.

Mvh,
    Gabriel Lundmark

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Nu är ju saken den att Shiro inte har ett piss med anställning av sommarjobbare eller ens någonting med PRAO-elever att göra...samt att han inte kommer jobba kvar mer än några veckor till...

Vill du något så är det mig du skall kontakta.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    May 2002
    Respekt
    0

Hej,

Jag förstod nästan det, men med ett sådant bemötande var det inte trevligt att försöka nå dig ytterligare en gång.

Jag ringde i och för sig till båda butikerna och skickade några mail, men du var svår att få tag i.

Jag blev mest häpen över att han var såpass otrevlig. Udda bemötande, minst sagt.

Nu när jag ändå har kontakt med dig, så passar jag på att kolla om det finns extrajobb att få. Gör det det?

Tack.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Jag tror inte behövet är så stort under sommaren. Ring mig om det blir regnväder :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    May 2002
    Respekt
    0

Man får väl hoppas. Det ska jag absolut göra. Jag är grymt sugen på att löda chip.

Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av [tp]:
    <strong>Man får väl hoppas. Det ska jag absolut göra. Jag är grymt sugen på att löda chip. </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vänta... stopp nu... Ni har väl inte PRAO-elever som löder chip???

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vad skulle PRAO-elever annars göra?

Nästan vem som helst kan lära sig att löda. Våra praktikanter får börja från början. De flesta kan göra en helt perfekt PS1 installation efter ett par dagar samt enklare PS2 installationer efter en vecka. Efter två veckors lödträning klarar man i stort sett vad som helst med bra utrustning och handledning.

Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23

ok... Kan jag PRAO:a hos er då?

Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Respekt
    29

Jag som trodder praoelever...
    1. Jamar faxen...
    2. Käkar upp fikabrödet...
    3. Ringer BARA privatsamtal...
    4. Snor kontorsmatrial dom inte behöver...
    5. Tar kopior på ar**et...

<small>[ 30 May 2002, 00:06: Meddelandet redigerat av: ktd ]</small>

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Nej, det där är ordinarie personalens uppgifter.

PRAO har fullt upp med att svara i telefon, hjälpa kunder i butiken, packa paket, löda samt sköta inköp och bokföring...

Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23

Fan vad skönt att det finns folk som kan göra de anställdas ordinarie uppgifter, så de anställda kan koncentrera sig på nyttigare saker!

Registrerade
    Jun 2002
    Från
    där ------&gt;
    Respekt
    23

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av CompuTerror:
    <strong>Fan vad skönt att det finns folk som kan göra de anställdas ordinarie uppgifter, så de anställda kan koncentrera sig på nyttigare saker!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">.. som att spela apel o ringa pizza

Registrerade
    Nov 2000
    Från
    Stockholm
    Respekt
    25

inga gamla trådar tack Nitro!!
    Dom är DÖDA!!
    .:JompZ:.

Registrerade
    Jun 2002
    Från
    där ------&gt;
    Respekt
    23

Det va värst vad vi tog i då .. ne men, jag va bara uttråkad (som nu typ) o rotade längst bak i arkivet

Liknande diskussioner

1. 1.2 Vanliga problem, spel som inte startar osv
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 17:25
  2. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  3. original pal - ntsc spel funkar inte på min ps2. svara ( inga spel funkar !!!! )
    By Mephisto-Live in forum Messiah - Teknisk support
    Senaste inlägg: 2003-03-02, 12:08
  4. cd2,cd3,cd4 osv. Dessa går INTE att ladda. Bråttom.
    By Mantis in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2001-06-04, 22:10
  5. Varför kan jag inte köra ANTI-MOD spel?
    By psxcare0007 in forum Playstation - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2000-09-04, 12:52

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner