Är jag totalt hjärndöd eller ?
Hur för jag över dummy.bin till det lilla microSD kortet som medföljde? inte fan har jag nån adapter eller kortläsnings plats i min dator. Hur får man in filen?
Är jag totalt hjärndöd eller ?
Hur för jag över dummy.bin till det lilla microSD kortet som medföljde? inte fan har jag nån adapter eller kortläsnings plats i min dator. Hur får man in filen?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
kör iphone
lite snålt att inte skicka med en sd adapter
finns att köpa på kjell&co för under 100 spänn
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Lånar denna tråd lite.
Varför kan jag inte se mina filer på SD kortet, står att kortet är 1 mb stor, är det nån linux partition på det som man inte kan se eller vad är problemet?
Hur ska man isåfall uppdatera till 1.11
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
ajdå, var får man tag på den filen
cossie_vodoo
Det är som du säger. om du kör 1.06 så har nu mer sd kortet en Ext3 (linux) partition som inte windows ser.
För samma sak var för en kompis till mig, som jag installerade Xk3y åt.
Då testade jag att köra en Linux live cd i datorn. och med linux i datorn så såg jag alla filer på sdkortet.
Google is your friend!
Bookmarks