Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Fick Mario Kart 7 redan idag Eventuella problem ?

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14

    Fick Mario Kart 7 redan idag Eventuella problem ?

    Dum fråga men jag undrar bara då folk blivit bannade på xbox 360 förut för att dom spelat spel för tidigt och microsoft hade ej kunnat vetat om det var Lagliga kopior eller ej endast att dom spelade på tok för tidigt ?

    Jag undrar samma sak nu fast gällande 3DS jag fick Mario Kart 7 idag klocka 11.30 får detta företag som jag köpte spelet av ens skicka spelet så här tidigt ?

    Mario kart 7 ska egentligen komma ut På fredag i hela världen men jag har nu fått det 2 dagar för tidigt vilket jag är väldigt glad över då det är superbra spel men jag undrar om man borde passa sig för att gå online eller är det lugnt `? ( Orolig då det är väldigt hög profil spel och Mario Kart DS såldes typ mest eller bland mest av alla spel på vanliga DS )

    Och för övrigt för dom som undrar så är det ingen ny update igen förutom samma update som kom med Super mario 3d Land. Det hade varit väldigt tungt för flashkorten om det hade varit varit 2 updates så nära mellan Nintendo Producerade spel :P
    Last edited by Boz666; 2011-11-30 at 14:28.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Inte ditt fel att distributionen fungerar på det sättet den gör. Nintendo måste vara medvetna om att kunder får exemplar några dagar i förväg ibland. Så länge det inte är flera veckor för tidigt...

    Så länge spelet inte ber om att få installera uppdatering borde det vara lugnt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. SMG, SSBB och Mario Kart vägrar funka..
    By maako in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 18:48
  2. Mario Kart pal Wii, nån som? [Mario Kart PAL WII-MOMENT]
    By bmansweden in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Inlägg: 20
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 18:37
  3. Mario Kart
    By Undenius in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2008-04-27, 14:41
  4. Mario Kart wii FriendCode
    By Grima in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 20:02
  5. Mario Kart 64
    By Skyddslingen in forum Emulatorer
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2004-07-20, 16:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •