Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: lcd displayen säger xk3y men inget mer

Registrerade
    Dec 2011
    Respekt
    0

lcd displayen säger xk3y men inget mer

jag fick en xbox slim förra veckan samtidigt som jag fick den köpte jag även en xk3y då den verkade vara enklast att sätta i. Det första problemet började när jag skulle läsa av nyckeln vilket jag inte visste hur man skulle göra så jag beställde en xecuter lite men efter ett tag så fick jag reda på att jag behövde en probe med sen var det någon som sa att jag behövde ett kontrollerkort för någon via port då gav jag upp och lämnade in läsaren till en lokal affär där han läste av nyckeln jag fick tre filer en heter key.bin 1kb den andra heter Nyckel.txt 1kb och sen den sista heter OFW.bin 256kb jag vet att den jag ska använda ska jag döpa om till Dummy.bin men vilken av dom är det jag ska välja?
    Nu till nästa problem jag kopplade in min xk3y i xboxen som guiden visade på xk3y sidan men så fort jag sätter i ac-sladden i xboxen så tänds xk3y:n med texten xk3y sen är den tänd även när xboxen inte är påslagen och när man sätter igång den så händer inget mer är att det står xk3y på lcd displayen
    någon som vet vad felet kan vara?
    kan även påpeka att jag har filerna rootfs, uImage och xkey.cfg på sd kortet
    Läsaren är en Benq lite-on

Registrerade
    Dec 2011
    Respekt
    0
    verkligen ingen som vet vad felet kan vara?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    1: Formulera frågan / formattera texten så man orkar läsa den, annars får du inget svar

2: http://forum.psxcare.com/support/sho...L%C3%84S-DETTA!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Xboxen säger att jag ska uppdatera...
    By khb in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 11:10
  2. ps2 support säger...
    By badguy in forum Playstation - Övrigt
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 12:32
  3. LCD-displayen till Smart XX.
    By kexy in forum SmartXX Support
    Senaste inlägg: 2004-09-15, 20:20
  4. Vad säger tullen om Thailändska PS2 kopior?
    By solaris in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2002-05-21, 13:00
  5. Vad säger Lagen?
    By zolo in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2002-05-11, 19:03

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner