Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Dålig service!

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Thumbs down Dålig service!

    Hej!

    Jag köpte en Pioneer 444 i Februari 2002 från er på PSXcare och var redan ca fyra månader senare tvingad att lämna in den på service hos er då den inte fungerade med min nyinköpta tv. Jag lämnade in spelaren i er citybutik tillsammans med en fullständig redogörelse över problemen. Killen i affären (Nicke?) hade spelaren i ca två veckor innan han skickade den vidare till butiken på söder och Hansi. I ett mail från Hansi får jag veta att Nicke har lokaliserat felet, Hansi vill även han ta sig en titt men säger sig inte upptäcka något fel (då bör det nämnas att Hansi aldrig testade spelaren på en Philips-tv där problemet uppstått tidigare). Hansi skriver att han ska "loada" om spelaren, men sedan blir det tyst från PSXcare. Två månader senare och efter ett par obesvarade mail så får jag kontakt med Hansi via telefon där han säger att han har "loadat" om spelaren och att den står i affären. Han vill inte skicka spelaren till mig (jag bor i Uppsala)utan vill att jag ska ta mig till Stockholm så att vi kan "tala över det hela". När jag väl kommer till söderbutiken så förklarar Hansi att han inte sett något fel, men han har "loadat" om spelaren så nu ska väl saken vara biff. Jag släpar hem spelaren till Uppsala...men det är exakt samma fel som tidigare. Jag mailar Hansi igen och förklarar att läget är oförändrat och han vill då att jag ska komma förbi med spelaren igen och visa felet. Jag förklarar hur otympligt och tidskrävande det är för mig att resa med spelaren till Stockholm och frågar om det inte går bra att skicka den. Hansi säger att det går visst alldeles utmärkt och att han ska skicka en paketlapp. En vecka senare har jag inte mottagit någon paketlapp och skickar ännu ett mail och frågar vad som har hänt, men får inget svar. Detta upprepas ett par gånger, jag skickar då ännu ett mail där jag frågar om jag på eget bevåg kan skicka spelaren men får inte heller den här gången något svar. Jag har under den här tiden även försökt att nå Hansi på hans mobilnummer (som han tidigare har hänvisat till)men utan att få något svar. Så nu har jag alltså i ca fyra månader suttit på en spelare jag inte kan använda och börjar nu att bli mer än måttligt irriterad på hur ni på PSXcare behandlar era kunder.

    Jag hoppas att höra av er snart!!
    Stephan Tempelman (på sin brors inloggning)
    uroty_7@excite.com

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Hej.

    Tyvärr klarar jag inte av att läsa din text ikväll, raderna flyter lixom bara ihop då jag är trött och du inte lagt in några tomrader.

    Jag har försökt maila dig, men mailen studsar tillbaka. Jag har tappat bort din adress dit jag skall skicka paketlappen för retur av spelaren. Maila din postadress till psxcare@netcare.se så skickar jag den.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. your xbox need service
    By infected_MaFia in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-06-10, 19:49
  2. "Your Xbox needs service...."
    By Recman in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-06-01, 23:32
  3. Your xbox need service.
    By Zith in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-01-26, 23:54
  4. DÅLIG SERVICE!!
    By Kerstin in forum Ris & Ros
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-11-03, 09:51
  5. dålig laser?
    By slash in forum NEO4 - Teknisk support
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-04-27, 08:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •