har nu lyckats att lägga in Xell i nanden (falcon hack updxell)och läst ut cpu key.har även gjort lödningarna på moder kortet.
vad blir nästa steg att försöka sig på?
XBReboot eller freeBOOT eller något annat som är bättre
har nu lyckats att lägga in Xell i nanden (falcon hack updxell)och läst ut cpu key.har även gjort lödningarna på moder kortet.
vad blir nästa steg att försöka sig på?
XBReboot eller freeBOOT eller något annat som är bättre
http://forum.psxcare.com/support/sho...enaste-version
skippa delen med att dumpa nanden, och istället för att skriva med flash360 skriver du med nandpro (nandpro usb: -w16 freeboot.bin)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Skärmklipp.PNGfår följande fel når jag kör freebooter. Kan det vara för att jag använder min gamla
nand fil?
vad svarar man på detta?
Last edited by palten2000; 2011-12-05 at 21:14.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Ja, om du vill kunna spela Kinect spel måste du det, eller andra spel som nyttjar avatar stödet etc. som installeras på hårddisken...
OBS: kör den uppdateringen EFTER att du har flashat in 13604 till din nand...
Ett tips annars; vänta tills imorrn... då kommer 14692 släppas publikt
Google is your friend!
Google is your friend!
Mina program har jag lagt ner, och istället gjort en helt ny... som heter xeBuild GUI... grafiskt program med massa knappar och grejer, dock saknas funktionen att ladda hem/preppa minnesticka... ska fixa den senare... när jag har tid/ork/lust... lite annorlunda nu vettu
Google is your friend!
Bookmarks