Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Angående 3DS update 3.0.0-5E som kom i Tors 8e Dec !

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    56
    Respekt
    13

    Angående 3DS update 3.0.0-5E som kom i Tors 8e Dec !

    Tjena jag undrar Fungerar fortfarande dessa två flashkort på senaste 3ds uppdateringen ?

    DS Two

    samt

    R4i-SD HC 3DS

    Dessa var dom dom enda 2 korten som fungerade med förra updaten 2.2.0-4E

    Så nu undrar jag om det är lugnt att uppdatera om dessa 2 kort fortfrande fungerar med 3.0.0-5E ?


    Nintendo kan väl inte lagt in en flashkort blockerar update igen när dom redan gjorde det i förra eller har jag fel ? ( förutom att dom blockerar alla utom just dessa 2 kort sen förra updaten såklart! )

    /tack på f

    /jögge

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Jag har uppdaterat och nu funkar inte mitt R4i-SD HC 3DS. Men det har kommit en ny uppdatering till det. Men det går inte att tanka hem för länken funkar inte på hemsidan. Så om ngn vet ett annat ställe man kan tanka hem den på så säg till.

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    56
    Respekt
    13
    Citat Original inlägg av Oprofessionell Visa Inlägg
    Jag har uppdaterat och nu funkar inte mitt R4i-SD HC 3DS. Men det har kommit en ny uppdatering till det. Men det går inte att tanka hem för länken funkar inte på hemsidan. Så om ngn vet ett annat ställe man kan tanka hem den på så säg till.
    Har du hittat någon länk än som du kan skicka här som har uppdatering till R4i SD HC 3DS ?

    Vore uppskattat samt vet du om DS TWO ska funka med 3.0.0-5E också jag har båda flashkorten en för brorsans 3ds o en för min

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Som tur är har jag två 3ds. Fick dock öppna min yngsta dotters julklapp för att kunna uppdatera flashkortet. Har nu både uppdaterat flashkortet och programvaran för minnekortet. Och allt funkar. JIPPI. Blev lite orolig ett tag. Men nu så.

    Uppdatering till minneskortet. http://www.r4i-sdhc.com/downloade.asp

    Gjorde så här. Fast med två 3ds


    När det gäller DS TWO kortet så har jag kollat deras forum. Lägger in en länk dit. Vissa som skriver där har inte gjort ngt utan allt funkar ändå och andra är tvungna att uppdatera. Lösningar finns i forumet. Bara att läsa.

    http://forum.supercard.sc/
    Last edited by Oprofessionell; 2011-12-10 at 23:14.

Liknande diskussioner

  1. Wii update 3.3
    By Bjerlk in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 12:08
  2. update
    By Förvirrad in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 22:41
  3. Wii update 3.0
    By Ralucard in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 12:31
  4. 2.71 update
    By Kajj in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 12:09

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •