Har köpt battelfield 3, men kan inte spela det. Har fått fel meddelande" en röd lampa blinkar och E66" den är Flashad med LT+ 2,0. Dashboard 13599. det är liteon.
Har köpt battelfield 3, men kan inte spela det. Har fått fel meddelande" en röd lampa blinkar och E66" den är Flashad med LT+ 2,0. Dashboard 13599. det är liteon.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja det är 2.0,har tidigare suttit en samsung spoofad till liteon men byt till liteon dvdläsare
Last edited by kumo; 2011-12-10 at 16:54.
Då har du flashat den fel.
Jag misstänker starkt att du flashat in iXtreme LT+ 1.1 eftersom du valt JF att välja Auto och inte iXtreme LT+ 2.0 för LiteOn 0251 som du skulle ha valt (LTPlus-025-v2.0.bin)
hej tack svantesson666 du hade helt rätt, nu fungerar det. tack kvällen är räddad!!!
Last edited by kumo; 2011-12-10 at 21:01.
Har exakt samma fel fast med köpt Arkham City. Benq drive flashad med LT+ 2.0.
När jag sätter i spelet lyser en röd lampa och skärmen blir svart, är det omflashning som gäller eller?
Ja det är nog att flasha om den,jag gjorde det
Har köpt flashning men får reklamera köpet då
Bookmarks