Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: spel startar inte

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    171
    Respekt
    17

    spel startar inte

    fick hem mitt xbox360 av er som är RGH'at nu, men då jag slängde in skivan med call of duty modern warfare så blev det bara svart ruta och sedan tillbaka till dashboard.

    så varför startar inte spelet? borde inte alla spel starta när den är glitchad?

    är ett phat med samsung-läsare (var spoofad till lite-on, men förmodar att ni tog bort spoof och att den inte längre gör check för "rätt" läsare)
    Consoles: XBOX360 & Wii på 106" Grandview Velvet Cinema duk med Mitsubishi HC1100 projektor.
    Handhelds: iPhone 5 och iPad 2

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Här & där
    Inlägg
    216
    Respekt
    15
    är du säker på att dom gjorde något alls med dvd-läsaren? Låter ju som typ ap2.5 eller nya dae.bin eller ngt sånt (är ärligt talat inte alls insatt i drive flashning, spelar bara från hdd)

    men antar att de va ett brännt spel du försökte me?

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av tqila Visa Inlägg
    fick hem mitt xbox360 av er som är RGH'at nu, men då jag slängde in skivan med call of duty modern warfare så blev det bara svart ruta och sedan tillbaka till dashboard.

    så varför startar inte spelet? borde inte alla spel starta när den är glitchad?

    är ett phat med samsung-läsare (var spoofad till lite-on, men förmodar att ni tog bort spoof och att den inte längre gör check för "rätt" läsare)
    Om du inte bad om att få något gjort med dvdläsaren har vi troligen inte rört den. Kör spelet från hårddisk istället.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Spel på DVD-R som inte startar
    By roine_johnsson in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-10, 19:46
  2. Spel startar inte....
    By InZaghi in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-03, 04:58
  3. Spel som inte startar!!
    By mattsson_theman in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2005-01-19, 20:37
  4. spel på dvd-r som inte startar
    By PiZZaMaN in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-01-23, 15:55
  5. PS1 spel startar inte, DVD-filmer startar inte
    By Hansi in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2002-01-28, 19:57

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •