JA som rubriken lyder, kan man lira orginal xbox-spel med Xkey? Är det i så fall bara o lägga in dem som vanligt i games-mappen?
/Dave
JA som rubriken lyder, kan man lira orginal xbox-spel med Xkey? Är det i så fall bara o lägga in dem som vanligt i games-mappen?
/Dave
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
om man slänger in orginal bf3 i boxen kan man spela live då utan att bli bannad? även om boxen har xkey?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
boxen är köpt av med xk3y installerat på så det borde vara gjort prickfritt =) Och det borde gå att föra över spelet till den interna disken från den bärbara på xk3y?
Last edited by gnuttisch; 2012-01-20 at 17:54.
Prickfritt beror på vad du slänger in för ISO-filer osv...
Du kan köra en "game install" precis som om det var ett originalspel.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks