Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Kinect behöver uppdateras! xk3y och LT 2.0

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Kinect behöver uppdateras! xk3y och LT 2.0

    Jag har xk3y installerat och iXtreme LT+ 2.0 och dashboard 13604. Jag skulle spela Kinect Sports men boxen säger att Kinect måste uppdateras. Så jag undrar vad jag ska göra för att kunna spela Kinect-spel igen? Finns det någon offline-uppdatering jag kan göra eller kommer flashningen och/eller xk3y:n påverkas av det?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Smander Visa Inlägg
    Jag har xk3y installerat och iXtreme LT+ 2.0 och dashboard 13604. Jag skulle spela Kinect Sports men boxen säger att Kinect måste uppdateras. Så jag undrar vad jag ska göra för att kunna spela Kinect-spel igen? Finns det någon offline-uppdatering jag kan göra eller kommer flashningen och/eller xk3y:n påverkas av det?
    http://whipland.no-ip.org/.downloads/$SystemUpdate_14699.zip <--- men din flashning kommer inte fungera till 100% efteråt, AP25 aktiva spel funkar inte... däremot funkar dom utan problem med din xk3y
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Okej, tack så mycket för svaret! Men jag kommer fortfarande kunna spela mina andra brända spel?
    Last edited by Smander; 2011-12-17 at 18:06.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Smander Visa Inlägg
    Okej, tack så mycket för svaret! Men jag kommer fortfarande kunna spela mina andra brända spel?
    Ja, dom som inte har AP25 skydd kan du fortfarande köra, precis som vanligt, missade o säga det att du måste ha 1.11 mjukvaran av xk3y för att det ska funka med AP25 efter updaten...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    aspudden
    Inlägg
    221
    Respekt
    20
    Hoppar in här: Jag skulle just testa min xk3y, som startskärm får jag då denna "Update required to use Kinect".

    Varför blir det såhär ? Lämnade in boxen igår och hämtade ut den i tron att allt var av senaste update ? Och nu ska då inte min flashning funka till 100% heller efter detta, eller ?

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Eftersom du inte lämnade in din kinect så har vi inte uppdaterat din kinect.

    Undvik att köra uppdateringar från spel som du kör från hårddisk, annars gör du precis som du skulle gjort med en icke modifierad 360.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    aspudden
    Inlägg
    221
    Respekt
    20
    ok toppen, visste ej att det hade behövts. gick iaf easy att uppgrada från stickan.

Liknande diskussioner

  1. Köpt Kinect
    By pemani in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 17:16
  2. Kinect?
    By lind75 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 06:54
  3. Kinect
    By Guitar in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2010-11-30, 22:49
  4. Kinect
    By hammond_ in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 19:44
  5. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 10:37

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •