Original inlägg av
skramse
1. Spela gamla xbox backuper på min jtagade slim.
Jag har googlat mig blodig här och har kommit fram till att jag behöver en "for dummies" guide. Har lyckats skapa hddX, lagt in "hackade" filer av något slag men sen då? Har provat att lägga backupen jag försöker starta på varenda disk i olika mappar men jag kommer verklish inte på hur jag ska hitta eller starta det.
2. Spel med dubbla skivor tex Forza. När man ska köra mp så ber boxen om skiva 2. Hur gör jag detta? Swissy här på forumet nämner att det finns mjukvara som fixar det i någon tråd men inte vad den heter eller vart det går att hitta. Någon som vet?
3. XBLA. game addons eller spel hur gör jag från början till slut? Har försökt att lägga material i /000000osv mappen men ingenting händer. Vill kunna få igång lips dlc (massa låtar) och även spel som bomberman.
4. När jag försöker starta en specifik backup så crashar boxen och startar om sig. Det är en backup av serious sam. Extraherar ison (har testat olika källor) och gör precis som med alla andra backuper men med just denna så startar boxen om sig så fort jag försöker. Någon annan som varit med om detta?
Om någon kan hjälpa mig med en eller flera av dessa frågor kommer jag att vara evigt tacksam =) Om jag lär mig och fler har problem så kan jag tänka mig att sätta ihop pdf tutorials och göra tillgängligt via ett documents konto =)
God Jul.
Bookmarks