Hej.
För två veckor sedan köpte jag en ny xbox slim med JTAG från er. Eftersom det skulle vara en julklapp till min son ville jag inte att han skulle behöva köra xexmenu efter som det är lite bökigt att starta spelen därifrån, så jag hittade Freestyle Dash 2.2. Skitfint men det var fortfarande det där med att sätta igång det. Så jag hittade Dash Launch. Följde denna tutorial
http://www.se7ensins.com/forums/topi...reestyle-dash/
men laddade ner den senaste dash lunch jag hittade som var 2.27.
Under installationen av Dash Lunch fick jag valet ändra inställningar.
Tänkte att jag gott kunde kolla mina inställningar från launch.ini en gång till så jag svar, ja.
Det var inte dom inställningarna utan frågor om en massa annat som jag inte hade mycket koll på men jag svarade ja och nej efter bästa förmåga.
När allt var klart så fick jag, ok press A to flash och jag tryckte på A.
Xboxen stängdes av och när jag satte på den igen så kommer det inte upp någon ting. Lampan på xbox:et börjar med att lysa grönt sedan blinkar den röd/grön – röd/grön.
Hjälp mig snälla, vad ska jag göra? Betalar gärna pengar om det är någon som kan fixa den, behöver den innan julafton då min som ska få den.
(Jag har inte gjort någon backup på NAND)
Jag vet att jag säkert fuckat upp och missat någon viktig instruktion men det är så djäkla mycket att sätta sig in i. Men finns det någon hjälp att få eller är det bara kasta boxen nu?
Med vänlig hälsning
Ola
Bookmarks