Tja!
Jag har skaffat mig en Jtag xbox360 och undrar om det är bara att extrahera iso filen och föra över filerna till xboxen?
Behöver man köra med abgx360 eller nåt liknande program?
Tack på förhand
Tja!
Jag har skaffat mig en Jtag xbox360 och undrar om det är bara att extrahera iso filen och föra över filerna till xboxen?
Behöver man köra med abgx360 eller nåt liknande program?
Tack på förhand
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
ok tack då vet jag
hur gör man om det är 2 cd på ett spel då ??
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Hej
Jag har två problem som jag alldrig blir klok på, jag har läst och sökt på forumet men förstår alldrig. Om någon kunde förklara på ett sätt så det blir riktigt enkelt att följa skulle jag vara tacksam.
Problem1: Jag kan inte spela spel direkt från extern hårddisk ( jag har lagt GoDmaparna i en map som jag döpt till Spel på min FAT32 externa hårddisk) Hur ska jag göra?
Problem2: När jag kopierar spel från dvd till extern hårddisk så kommer det upp filer jag inte känner till, hur gör jag detta till en GoDmapp?
Problem1: Du måste ställa in att FSD ska söka efter spelen där, FSD är det ända som kan hantera GOD från extern hårddisk, när man kör från extern hårddisk rekomenderar jag och dom flesta andra att man kör i XEX format, det är det format du får när du med FSD/XEXMenu kopierar in ett spel.
Problem2: du använder exiso till att skapa en ISO av innehållet i den mappen, sedan konverterar du den ISO'n till GOD, ganska omständigt och onödigt
Google is your friend!
hur ställer man in FSD för att söka på extern hårddisk efter spel?
Google is your friend!
jag har: 2.2 rev725
Google is your friend!
tack så mycket för all hjälp, om du skulle vilja vara snäll och fixa bilder så vore det toppen
http://forum.psxcare.com/support/sho...937#post250937 <--- en guide med bilder enjoy, jag gjorde den för din skull
Google is your friend!
Bookmarks