Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Ny förbaskat 3DS update igen 22 December 2011 Hjälp

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15

    Ny förbaskat 3DS update igen 22 December 2011 Hjälp

    Godjul förresten vaknade för ett tag sen o tänkte gå online o köpa ett spel som heter Mighty Switch Force Nintendo eShop Exklusivt ( splitternytt kom samtidigt som uppdateringen och har sjukt bra betyg ) och ser att det kommit ny update och jag behöver veta om den funkar med senaste DS TWO uppdateringen då jag kan spela förra uppdateringen med DS Two 1.13 ( nyaste ? ).

    Tänkte spela lite innan Kalles Jul börja hehe jag tvivlar på att någon orkar svara på julafton dock så lär få vänta ett par dagar hehe

    Vet inte ens vilket nummer senaste update har förra hade 3.0.0-5E så jag ge en kvalificerad gissning att denna update som kom i torsdags 22a december heter 3.1.0-6E ?

    Hursomhelst så vågar man ju inte uppdatera den innan man vet här eller någon annastans om DS Two kommer fungera såklart!


    PS om någon har en gammal DS och ny 3DS kanske ni kan vara snälla och hoppa rakt på musfällan med uppdateringen och kolla om DS Two startar sen på eran 3DS vore sjukt snällt =)
    Last edited by Boz666; 2011-12-24 at 10:00.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Godjul förresten vaknade för ett tag sen o tänkte gå online o köpa ett spel som heter Mighty Switch Force Nintendo eShop Exklusivt ( splitternytt kom samtidigt som uppdateringen och har sjukt bra betyg ) och ser att det kommit ny update och jag behöver veta om den funkar med senaste DS TWO uppdateringen då jag kan spela förra uppdateringen med DS Two 1.13 ( nyaste ? ).

    Tänkte spela lite innan Kalles Jul börja hehe jag tvivlar på att någon orkar svara på julafton dock så lär få vänta ett par dagar hehe

    Vet inte ens vilket nummer senaste update har förra hade 3.0.0-5E så jag ge en kvalificerad gissning att denna update som kom i torsdags 22a december heter 3.1.0-6E ?

    Hursomhelst så vågar man ju inte uppdatera den innan man vet här eller någon annastans om DS Two kommer fungera såklart!


    PS om någon har en gammal DS och ny 3DS kanske ni kan vara snälla och hoppa rakt på musfällan med uppdateringen och kolla om DS Two startar sen på eran 3DS vore sjukt snällt =)
    Funkade finfint för mig iaf, både med M3i Zero och med DSTwo
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Funkade finfint för mig iaf, både med M3i Zero och med DSTwo
    Så du gick online idag med Din 3DS och version 1.13 på Din DS TWO och uppdatera till senaste version på 3DS eshop och det funka prima om jag fattat det rätt.

    Det är ointressant ifall det fungerande på något annat än 3DS

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Så du gick online idag med Din 3DS och version 1.13 på Din DS TWO och uppdatera till senaste version på 3DS eshop och det funka prima om jag fattat det rätt.

    Det är ointressant ifall det fungerande på något annat än 3DS
    Yes, gick inte in på EShop specifikt, men jag fick en ruta om att det fanns uppdatering, körde in den, kollade version och satte i både mitt M3i Zero och mitt DSTwo som båda funkade med versionen innan, båda funkade efter uppdateringen
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-21, 21:42
  2. Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2011-06-17, 14:35
  3. WAD Manager + Menu 4.1E = ERROR -2011
    By Jompe71 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-26, 05:07
  4. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 22:21
  5. Ny update igen. Låter oss sända internet favoriter
    By FantomenK in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 16:07

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •