Original inlägg av
IllogicalGhost
tjenare, ja köpte en jtag xbox från er för drygt 1 vecka sedan, nu har ja köpt en kinect och får ett medelande att ja måste uppdatera, hur kommer det sig att jag inte kan andvända min kinect rakt av? ja trodde ni levererade era xboxar med den senaste uppdateringen...
Hur gör jag nu..?
Jag har läst om att uppdatera jtag osv men det finns så mycket olika xbox versioner, hur vet jag vad jag har? har ja RGH?
Och hur får jag ut min cpu key? när ja startar med eject knappen kommer jag bara till massa text om free60.org, ingen cpu key nån stans...
Dessutom borde väll ni ha mina original filer nån stans? ere inte lättare om ni kan skicka dem?
EDIT: ja kollade min dash version, o jag har 2.0.14699.0 borde ja då inte kunna köra kinect redan?? varför dyker det då upp ett medelande om att ja måste uppdatera när ja pluggar i min kinect..?
med 14699 behöver kinect enheten uppdateras också, därför får du den frågan... du behöver stänga av update blockeringen för att kunna uppdatera, det gör du med en launch.ini som innehåller:
Kod:
[Settings]
noupdater = false
Sen kör du 14699 updaten...
Bookmarks