Hej
Jag köpte en RGH maskin av er någon vecka före jul till grabben och jag har försökt sätta mig in i vad det riktigt är man ska göra då man ska uppdatera den.
Jag är inte helt hundra på om jag har förstått allt rätt. Jag verkar ha 2.13604.9 och nyaste är väl 2.14699.0, det blir väl att köpa till ett kinect och då behöver jag väl uppdatera maskinen, eller?
Om jag följer den här guiden funkar det då med min maskin? http://www.elitemodscene.com/index.p...-by-blackwolf/
Jag har laddat ned flashdmp.bin från xellous genom websidan. (Det tog 1 timme att ladda ned den, ska det ta så lång tid? Finns det annat sätt) Och sparat nycklarna.
Kan jag använda den filen eller behöver jag orginal flashen? Har ni min orginalflash sparad hos er? Kan jag få den av er isåfall?
Måste man köra microsofts officiella uppdatering efter man har gjort om kerneln/dashen? Ska jag köra alla uppdateringar mellan 13604 och 14699 eller räcker det med 14699?
Vad kan gå fel? Kan jag förstöra maskinen om jag laddar in fel versioner eller går det att rädda den bara man har en flashdmp.bin fil och nycklarna?
Jag har erfarenhet av linux och jag har softmoddat ett wii och hållit på med gamla xboxen så lite erfarenhet har jag och jag har verkligen försökt googla mig till information, men ändå har jag inte fått riktig klarhet i alla steg man måste göra.
MVH kruxenpedro
Bookmarks