Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Dåligt

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Thumbs down Dåligt

    Ringde till er idag och pratade med en halvintresserad person om X-ectuer2 LITE chip och om kunde komma in till er och köpa ett samma dag.
    "Visst" svarade personen och jag begav mig till Stockholm från Uppsala som visade sig vara en helt meningslös resa. För när jag kom fram till er butik på Kammakargatan och skulle köpa chippet så får jag höra till min besvikelse att "X-ecuter2 LITE chippen är slut". Personen rycker på axlarna nonchalant och svarar i telefonen istället. Vilken service!
    Får bara samma svar tillbaka när jag påpekar att jag ringde tidigare till er och frågade specifikt efter detta chip.

    Så nu har jag offrat
    ca 4 timmar och över 200 kr på att ta sig till er för att köpa ett modchip som ni inte har.
    Men nu vet jag i alla fall i fortsättning att er ska man inte göra affärer med.

    Ska beställa ett X-ecuter2 PRO för halva priset ni tar för ett LITE över nätet istället.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Ja, dom tog slut där idag. Och butiksansvariga på Kammakargatan tog sig tid att åka över till mig här på söder för att hämta fler, så senare under eftermiddagen så fanns det chip igen. Men nu börjar dom ta helt slut.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Post

    Kunde ju ni ha berättat när man stod i butiken på Kammakargatan att det finns på Söderbutiken.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Håller med, men tyvärr är det ingen från den butiken som läser i forumet. Hade du kommit till "min" butik på söder så hade du haft ditt chip nu iaf.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. InGameReset funkar dåligt med X2 4977?
    By Bulan in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2003-09-02, 09:40
  2. Matrix Chippet sitter dåligt. och det är skit varmt i boxen
    By Iglum in forum Matrix/Xodus Support
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-01-25, 18:06
  3. Dåligt
    By Rez in forum Fritt Forum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-21, 05:06
  4. Dåligt av er psxcare
    By Darkchild in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-05-08, 22:18
  5. För jävla dåligt av er!!!
    By rövatov in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2001-12-10, 18:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •