Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: xexmenu - fatal crash intercepted

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    171
    Respekt
    17

    xexmenu - fatal crash intercepted

    får alltså meddelandet i topic när jag försöker starta xexmenu.

    har kollat så det inte ligger någon trasig save på interna disken och har provat att starta utan att vara inloggad på någon profil.
    inget av detta har hjälpt.


    så någon som har en lösning på detta problem?
    Consoles: XBOX360 & Wii på 106" Grandview Velvet Cinema duk med Mitsubishi HC1100 projektor.
    Handhelds: iPhone 5 och iPad 2

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Här & där
    Inlägg
    216
    Respekt
    15
    har du en katalog i roten på din interna disk som heter games? Döp om den isåfall, till t.ex. Game, gamez eller nåt annat.

    Alternativt kan du ansluta en usb-enhet med en katalog i roten som heter games också, så behöver du inte döpa om den på den interna

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    171
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av anden1 Visa Inlägg
    har du en katalog i roten på din interna disk som heter games? Döp om den isåfall, till t.ex. Game, gamez eller nåt annat.

    Alternativt kan du ansluta en usb-enhet med en katalog i roten som heter games också, så behöver du inte döpa om den på den interna
    ''

    sorry, glömde nämna att jag även hade provat detta..
    (+ att jag inte har någon games/gamez-mapp på rooten på interna disken)
    Consoles: XBOX360 & Wii på 106" Grandview Velvet Cinema duk med Mitsubishi HC1100 projektor.
    Handhelds: iPhone 5 och iPad 2

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Detta har hänt mig ett flertal gånger men det brukar oftast hjälpa att stänga av, dra ur den externa och starta om boxen och sen sätta i den externa när jag väl är inne i XeXmenu. Nu har du säkert något annat problem men jag har iaf oxå stött på det. Vad kan det bero på?

    Slänger in en snabbfråga här istället för att starta ny tråd, kan man komma in och göra en dashboard-update på sin rgh i affären? Jag bör nog inte försöka själv.

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av skarvsladd Visa Inlägg
    Detta har hänt mig ett flertal gånger men det brukar oftast hjälpa att stänga av, dra ur den externa och starta om boxen och sen sätta i den externa när jag väl är inne i XeXmenu. Nu har du säkert något annat problem men jag har iaf oxå stött på det. Vad kan det bero på?

    Slänger in en snabbfråga här istället för att starta ny tråd, kan man komma in och göra en dashboard-update på sin rgh i affären? Jag bör nog inte försöka själv.
    Japp, vi tar 350:- för det

    Ingen aning vad det beror på, men kan mycket väl vara något problem med disken?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Nu får XEXMenu "Fatal Crash Intercepted" (nyinköpt xbox360 JTAG från psxcare)
    By jacksparrow in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2011-12-15, 21:31
  2. dashlaunch crash
    By Orcman in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 22:51
  3. Crash??
    By CAJAN1980 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 19:34
  4. crash bandicoot
    By warmnapp in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 18:54
  5. Crash Bash
    By Morgan in forum Playstation - backup/patchar
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2002-02-26, 11:55

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •