Kort och koncis fråga : ska originalhårddisken tillbaka efter montering av XK3Y ? Tycker att sladden som kommer ut från XK3Yn kommer i kläm så in i tusan isf ?
Kort och koncis fråga : ska originalhårddisken tillbaka efter montering av XK3Y ? Tycker att sladden som kommer ut från XK3Yn kommer i kläm så in i tusan isf ?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
ja det var ni som monterade det idag. fick variant 1, det var det enda som var kvar. Lämnade in den utan hdd och sladden kommer ju liksom ut där just i kanten där hdd ska klicka i...xboxet är ett äldre, 3 år, tjockt.
Det skall gå att sätta dit en hårddisk. Kommer något i kläm så har vi gjort fel, kom in och visa upp den om det ser konstigt ut.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok, jag tryckte till den så det gick bra hur som helst nu.
Bookmarks