Tjosan! Har problem med att flasha min 0401 läsare. Det står SlimKey extraction failed..Har det att göra med VIA chipset eller att den är låst?
Skulle det fungera om jag köper X360USB PRO eller Replacement PCB kit?
Tjosan! Har problem med att flasha min 0401 läsare. Det står SlimKey extraction failed..Har det att göra med VIA chipset eller att den är låst?
Skulle det fungera om jag köper X360USB PRO eller Replacement PCB kit?
0272, 0225, 0401, 1071 alla är låsta, dom är skrivskyddade, 0225 och senare funkar inte med VIA sata afaik, kanske om du ful meckar, men ska du ha rätt är det X360USBPro för att dumpa, Replacement PCB Kit är om du inte kan låsa upp originalet själv
Tips: Kör med Matrix variant, den kan du programmera om själv sen utan att öppna boxen
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Hm tror du att SPUTNIK360 - Liteon DG-16D4S DVD Unlock Switch funkar?
Står "Works on all MXIC SPI's (9504, 0272, 0225 & 0401)" men jag har WINBOND.. Kanske fungerar ändå? :P
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Ajfaan.. Då kan man ju nästan köpa sig en Xk3y istället. Det är väl bara att koppla in den mellan läsaren och moderkortet så är det klart?
Eller vad föreslår du?
Google is your friend!
Ingen aning om jag har trinity Men tack så mycket för svaren! Ska fundera lite så får vi se vad det blir!
Har en fråga till förresten! Kan Maximus 360 Lizard låsa upp den och göra allt jobb?
Google is your friend!
Okej jag har nu köpt X360usb pro och matrix replacement pcb men jag får den inte att gå i vendor mode. Så jag undrar om man måste ha CK3i för det?
Kan man inte kapa en av dom små sladdarna och sätta dit en strömbrytare?
Last edited by jimmy90; 2012-01-11 at 15:58.
Bookmarks