Jag hade lämnat min xbox 360 4gb för JTAG och glomda lämna in extern hdd.behöver hjälp med step by step för att förbereda HDD och installera Xex menu 1.1 inne i extern hdd och lägga spel och film i den
Jag hade lämnat min xbox 360 4gb för JTAG och glomda lämna in extern hdd.behöver hjälp med step by step för att förbereda HDD och installera Xex menu 1.1 inne i extern hdd och lägga spel och film i den
Last edited by Ramandyar; 2012-01-10 at 13:14.
Eftersom du vill kunna kolla på spel också från extern disk är det nästan bättre att du köra FSD 2.2 och installerar in allting på interna minnet på konsollen, det finns risk för att man skriver över sparningar och sådär när man kör FSD, därav vi inte gör det på PSXCare
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Hej
Jag har jtaggad xbox och kör spel direkt från intern hårddisk. Jag vill kunna ha spel på extern disk och kunna spela från den, har läst en hel del på forumet men får det inte att funka. Exakt hur ska jag göra med disken för att den ska för att tet ska fungera som min interna eller går det?
Är den formaterad i FAT32?
ja disken är även formaterad till fat32
Jag fixade min extern hårddisk genom att följa denna video:http://www.youtube.com/watch?v=WFZMkQAkWfY step1 till 10 usb=extern hdd
Bookmarks