Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Om provspelning i butiken!

  1. #1

    Thumbs down Om provspelning i butiken!

    Det står att man får prov spela GameCube, ffx och de andra importerade varorna men *an heller... De säger tex när man frågar efter GC: Vi orkar inte, Vi har inte tid att koppla in den... Och om ffx onödigt om du inte kan japanska etc... Jag tycker fan heller inte att de ska skriva att man får prov spela spelen om man ändå inte får det!!!

    Ps: Visste inte riktigt var jag skulle lägga denna topic =P

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Skriv ut denna post och visa till den som vägrar starta gamecuben:


    Konsolerna i butiken är till för att kunderna skall få provspela! Är du för lat för att ge kunderna den service dom förtjänar efter att ha tagit sig ända till vår butik går det bra att diskutera dina framtida arbetsuppgifter med Hansi. Det finns alltid kablar att skala...

    Undantag: Skolungdomar som tillbringar all ledig tid i butiken får finna sig i att bli utslängda om vi har för mycket att göra och inte vill hålla koll på dom.

    Sedan är det under t.ex. lunchtid kanske 1-2 personer i butiken som har fullt upp med att svara i telefon osv, så vi kan inte alltid ställa upp och byta spel 10ggr osv. Men det skall alltid vara OK att prova minst ETT spel i 10-15 minuter.

    Jag har lagt ut mycket tid och pengar på att importera gamecube, FFX, modifiera PS2 osv för att våra kunder skall kunna testa funktionen på modifierade PS2 samt spel som inte kommer släppas i svensk version på ibland flera månader.



    [This message has been edited by Hansi (edited 12 December 2001).]
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2001
    Inlägg
    196
    Respekt
    23

    Post

    När jag ska chippa mitt PS2 kommer jag antagligen inte ta med min amerikanska FFX... för jag har nog inte fått den än! Får den 28december... Aja kan få provspela lite i butiken iaf! Låter riktigt tufft! PSXcare krossar! Självklart kan ju butiksfolket bli irriterade om dom har otroligt mycket arbete! Osså kommer det in 5 14-åringar som inte ska köpa något bara testa GC. Men men... jag ska ju betala er 2500kr så jag måste ju få testa lite! =)

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Med lite tur finns det redan amerikanska FFX i butiken när du kommer... :-)

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5

    Talking

    Och när skulle det vara?!? *slår en volt*
    MÅSTE FÅ VETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jag kanske är 15 år men jag köper ändå saker, så åldern tycker jag inte ska spela nån roll... Det är ju diskriminering... Men så finns det ju alltid de där fjortisarna! =P

Liknande diskussioner

  1. xbox? dra spelen till hårdisken direkt köpt från butiken?
    By smeagol in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-20, 00:07
  2. Hansi! - Butiken på kammakargatan.
    By sebr0ck in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-03-06, 18:38
  3. Om provspelning i butiken!
    By Megaflare in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2001-12-12, 23:02
  4. Om provspelning i butiken!
    By Megaflare in forum Ris & Ros
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2001-12-12, 23:02

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •