skulle vilja ha lite tips var man placerar det bäst på moderkortet, och var man drar kablarna från undersidan till översidan bäst?
skulle vilja ha lite tips var man placerar det bäst på moderkortet, och var man drar kablarna från undersidan till översidan bäst?
Är det slim eller tjockis vi snackar?
Jag antar att det är en slim då jag delvis kommer ihåg ditt nick från en annan tråd... (orkar inte leta just nu)
Om det är en slim brukar vi lägga chippet mellan moderkortet och metallburs kanten på slims (under DVD'n) och dra kablarna på undersidan
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
japp slim, tack för svaren
det vill säga någonting i stil med det här:
OBS: LÄGG INTE kabeln som jag gjorde på bilden (A kabeln) runt speakern, det gör att konsollen inte glitchar förrens högtalaren "dött" det vill säga, en stund efter det att maskinen slutat låta... (det gör att det tar längre tid att starta boxen)
Sitter det en minnes modul på maskinen (om det är en 4GB maskin) kan du istället dra kablarna såhär:
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
ok, har du olika tjocklek på kablarna, tänker på den grå som ser ut som högtalarkabel,
Google is your friend!
Måste man ha så eller går det att köra awg32 överallt?
Google is your friend!
Ok vilka punkter ska ha den tjockare kabeln? Och vad är det för sorts kabel,
Google is your friend!
Du har alltså tagit en ide kabel från dator spm går till hdd, ska det vara några speciella längder på kablarna
Google is your friend!
ok, startade min slim nu hade 2.0 12416.0 i dashboard, då går det att både läsa och skriva min firmware utan modifieringar va? hade en liten fundering i såfall, om jag flashar spelaren nu med ixtreme sedan rgh hackar den och sedan uppdaterar med custom dashboard skriver den över flashen då också eller är det borttaget ur custom firmware? för i såfall fvinns det ju ingen anledning att flasha den nu utsn bsrs läsa ur dvdkey´n
glömde tillägga att det är en liteon 9504 i den.
Bookmarks