Hejsan! Jag har precis samma problem som du har/hade Micke72.
jag har en fat Elite med liteon och updaterat driven till 04421C som du skrev swizzy
och jag har fått min firmware sparad åt mig från en kille i stan som flashar xbox.
jag tror inte det kan vara sata eller någon kabels fel? jag har även testat att byta ut dom.
när jag köpte xboxen så var lasern på dvdn lite dålig, därför passade det bra att köpa xk3y, den nya versionen med platt kabel.
jag har haft lite olika fel förut som xk3y logan freeze på dosan, även den är uppdaterad till 1.1
eller E64 men även fixat den med rätt firmware på minneskortet och även formaterat minneskortet så den bara blir på 1mg
xkey.cfg har jag inte rört, inte ändrat något i den testat att kopiera in den också utan resultat! sen finns det något dae.bin fil många pratar om som jag inte förstår..
jag börjar misstänka att jag har fel firmware.bin!!
för varken orginal eller dom på hdd funkar!,
xk3yn verkar vara rätt kopplad och upföra sig på rätt sätt med svenska uppdateringen, jag väljer ett spel från dosan och öppnar
dvdn på xboxen det kommer ingen bild på spelet och spelet vill som starta upp men jag skickas tillbaka till dashboard
plz hjälp!
Bookmarks