måste man använda sin nand programmerare efter det, eller kan man ta bort kablarna från nanden till nand programmeraren, och sedan flasha via usb stick?
måste man använda sin nand programmerare efter det, eller kan man ta bort kablarna från nanden till nand programmeraren, och sedan flasha via usb stick?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
vad har du för programmerare? stiftlist är en ganska smidig lösning tycker jag själv, billigt, enkelt att montera och enkelt att ansluta mot (dock måste ju programmeraren kunna ansluta mot stiftlisten, och xboxen demonteras).
men som Swizzy säger, kablarna har du inget behov av, om du inte lyckas förstöra nanden ordentligt.
1 X Falcon JTAg i lian-li XB01 med noctua kylflänsar, 1 X Trinity RGH
Har en olimex programmerar, det jag undrade över var om man efter läst ur nanden och skrivit in första hacket, behöver man alltså inte nand programmeraren för att skriva in custom dashboard eller vilket är bäst
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks