vad ska är dom olika fördelarna och nackdelarna? vilken ska man välja om man vill ha det så lätt som möjligt? min xbox är inte flashat
vad ska är dom olika fördelarna och nackdelarna? vilken ska man välja om man vill ha det så lätt som möjligt? min xbox är inte flashat
XK3y = USB
Wasabi = ESATA vilket är snabbare
Vi har Wasabi på lager :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okej är de svårt och installera wasabi?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Okej men inge flashning som med xk3y några hål ska man väl kunna få till
Lånar tråden lite
Vilken skulle ni valt mellan dem? jag kan inte bestämma mig?
Mvh Björn
nästan alla våra kunder väljer att köpa just Xk3y pga den har USB, det är inte så många som använder sig av ESATA hemma
och xk3y'n har en fördel med att den har en display på utsidan, det har inte wasabi så måste du t.ex. byta skiva mitt i spelet kan du inte göra det med wasabi afaik (kanske dom har någon automatisk mekanism för det, men det är inget jag hört något om)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Okej, Tack för svar. Jag tror det blir en Xk3y för min del.
Bookmarks