Har gamla ds och nu köpt nya 3ds ..kan man använda m3i kortet till nya 3ds också? Bara installera nya systemfiler?vilka ska jag ha isåfall?
Har gamla ds och nu köpt nya 3ds ..kan man använda m3i kortet till nya 3ds också? Bara installera nya systemfiler?vilka ska jag ha isåfall?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Japp är det bara o installera dem o sätta i 3ds?
Har version 3.0.0-6e i3ds nu...
Testa, mitt m3i zero kort funkar iaf i 3.0.0-6e
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Ok vilka filer tog du? Från vilken sida?
Google is your friend!
Har du låtit kortet läsa in f_core.dat genom att lägga den filen i rooten på minneskortet och ge kortet ström via den medföljande usb->flatkabelkontakten så att det står och blinkar en stund?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja har gjort det..men det kanske inte går att spela 3ds spel man laddat hem?
Google is your friend!
Ja la in ett sånt men får inte fram nåt..skumt..borde väl se spelet ?
Bookmarks